Gå til innhold

barnebursdag-hvor setter dere grenser ang å be hvor mange gjester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes det er vanskelig å vite hvem man skal be i selskap.

vel det har vært lett frem til nå, før så bedte han vennene sine, men nå har han begynt å blitt bedt i selskap til andre barn i barnehagen.

var i går feks i et selskap hos en 3 åring, han har en bror som blir 6.begge 2 går sammen med min sønn i barnehagen, når min sønn fyller 5 skal han da be begge brødrene eller? han er ikke noe særlig sammen med han eldste. jeg synes slikt er vanskelig. hvem ber mann og hvem ber man ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi inviterte alle gutta på avdelingen til gutten vår, vi i tillegg til de vennene han har utenfor barnehagen. Han ble 4. Vi hadde skrevet på invitasjonen at vi ønsket svar om de kom eller ikke. Opplevde at foreldrene til de barna han lekte lite med meldte avbud, så vi endte med de han leker mest med.

Skrevet

I år valgte vi alle guttene som er født samme året som han, pluss de som er født året før han, da han leker en del på tvers. Men det ble 11 gutter til sammen og det ble alt for mye. Neste år tror jeg det blir de barna som er født samme året som han, og da en blanding av jenter og gutter.

Før inviterte vi bare barn utenom barnehage, og da ble det 5-6 stk. Det var akkurat passe antall. Men nå har han jo de nærmeste vennene i barnehagen.

Vi inviterer ikke alle han har blitt invitert til. Barnehagen ber oss lage naturlige grenser, feks ut fra fødselsår, kjønn osv.

Skrevet

Vi har en litt sånn "no limit" holdning, vi. I fjor inviterte vi 14 barn. Nesten alle kom. Det var jentene på avd i barnehagen, og venner til våre barn.

2 timer med MASSE bråk. Men alle koste seg, og det var vellykket! :-) De er så små, så foreløpig vil vi ikke begrense så veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...