ღ GoJenta ღ Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Jeg var stemor for en skjønn unge på 3år i 7mnd(kanskje ikke lange iden, men lenge nok til å bli veldig glad i denne lille krabaten), men det ble desverre slutt med meg og faren. Faren er jeg helt over, men kjenner at jeg fremdeles savner ungen.. noen som skjønner meg? nå er jeg i ett nytt forhold, hvor min kjæreste har to unger på 6 og 9år. har fremdeles ikke møtt dem, tar ting litt rolig med hensyn til ungene. så vi er sikre på at dette er et forhold vi vil bygge videre på! men planen er altså at skal møte dem i vinterferien... gruer meg og gleder meg... vil det gå like knirkefritt denne gangen? måtte bare få luftet ut litt....
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Hei på deg! Jeg har vært gjennom noe av det samme.. Var sammen med en mann i nesten 10 år, som hadde 2 sønner fra tidligere. Når dette tok slutt, noe jeg er meget glad for i dag, var det sårt å ikke treffe guttene! - Jeg ble jo glad i dem, selv om de ikke var mine! Jeg er i et forhold i dag med en mann med en datter fra et tidligere forhold, og jeg grudde meg masse til å treffe henne. Vi ventet i 7 mnd før vi hilste på hverandre, og i starten så var jeg bare på besøk på dagen.. Hun fikk bestemme tempoet på vårt forhold, og vi fant på koselige ting sammen.. Som å bake, dra på kino, spise på McDonald etc. - Plutselig en dag så kom hun på at jeg hadde vært perfekt kjæresteemne for pappaen hennes. Og da fortalte jeg henne at jeg gjerne ville være kjæresten til pappaen hennes, om hun syntes det var OK. Og det var det. En glidende overgang som jeg føler vi gjorde rett i. - Og i dag er jeg en del av familien hennes. Jeg bærer på det som ser ut som skal bli en lillebror til henne, og hun synger og koser med magen og gleder seg for hver uke som nærmer seg hans tid til å være sammen med oss. Min rolle ovenfor henne er en ressursperson, jeg er en jente hun kan snakke med og som hun kan betro seg til. Samtidig som har jeg en form for oppdragerrolle, der vi har fastsatte regler for hva som er tillatt og ikke. Ønsker deg lykke til! - Det er en berikelse å ha stebarn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå