Andrea05 Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Nå gidder jeg ikke mer og svare de " anonyme " her inne som ikke kommer med noe positivt. greit de som vil være anonyme pga en sår sak, men de ekle anonyme som bare sprer dritt. not.. blir dere med på den jenter????
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 idag er jeg blitt mannevond..så føck off sier vi til de..hehe
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Uff jeg signerer jo med anonym........ (men signerer alltid men Stella som er mitt anonyme nick her inne) .....meeeen signerer denne for er så enig så enig!!!!!! Stella
Andrea05 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2007 Flink jente stella. hehe ikke det jeg mener, men de herpens anonyme som kommer med shit, de jeg mener. mange ganger når jeg leser noen innlegg de skriver så er det godt jeg er såpass at jeg skrur av hele dritten og ikke svarer for da hadde jeg vel blitt kastet ut av hele dib. du har en dag i dag du og pier. hehe. da er vi to. ha en fin morsdag da ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå