Gå til innhold

grusomt vondt til tider!


lilleklompen *ganske klar* ;)

Anbefalte innlegg

noen som vet når disse forferdelige menslignende smertene pleier å gi seg..? rivinga og slitinga i livmora..? ;) au.. det går over igjen,men føles som en halv evighet,minst.. føles ikke som det øker i styrke, bare kommer og går litt en stund før det eeendelig slipper tak igjen. jobber alene i butikk og er redd dette kan bli et problem! noen som vet? starter min 6.uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kan vel ikke være kynnere allerede? for om det skal være slik gjennom hele svangerskapet kommer jeg til å gå sykemeldt hele veien, det blir tragisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg har også ganske vondt, men nok ikke så vondt som du sier.. jeg er livredd for at det skal være farlig. jeg danser mye, og er redd for at det skal være skadelig. men så tenker jeg også på hvor trygt og godt den lille ligger bevart :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg tror det er ganske vanlig for de aller fleste i starten - det er mye son skjer i livmora for tiden så jeg tror du kan ta det helt med ro :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig digg å høre at jeg ikke er alene om de dumme krampeliknende greiene.. :) Aner ikke hva som hjelper,så de som vet, bare å rope ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan huske at jeg hadde svært vondt første gang jeg gikk gravid. Nå er det fjerde gangen min og denne gangen kjenner jeg mye riving og sliting. Ettersom jeg husker gikk det fort over, tror ikke det varte mer enn ca. 1-2 uker... håper jeg, for det er ganske guffent. Jeg trodde jeg skulle abortere og var kjemperedd den første gangen, men nå tar jeg det med ro.

 

Mitt problem nå er at jeg småblør, men det skal jo også være ganske normalt. Nå får bare tiden vise om dette svangerskapet er "riktig". Håper det!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det selv.. er 5uker på vei.. har veldig mye vondt.. det kalles visst mensmurring og skal være normalt sier legen min. Ble også redd jeg holdt på å abortere. Det gir seg vel snart håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å høre det er flere!! Jeg har hatt disse smertene av og på siden uttak av egg jeg! Prøverør jeg er gravid med. var så utrolig redd fo at det var abort. ja man tenker jo det verste i hvertfall da en ønsker det så fært. Jeg blør ikke så det er håpe jeg klamrer meg fast til!! Skal visst gå over etterhvert, nå har jeg akkurat startet på min 6uke, så håper det ikke døyer så lenge.. Syntes det er ekkelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh jeg trodde jeg var den eneste som var plaget med disse "strekkene" i livmoren! FY F.... så vondt det er innimellom! Jeg pleier å gå i dusjen å spyle med varmt vann på lyske-området når det blir for gale! HERLIG! men ikke så varmt at det kan skade fosteret. det fins sånne varmeputer man kan få kjøpt, sånne små som man trykker på en "knapp" inni på størrelse med et kronestykke, så blir det en varm hard pute. blir kald igjen etter en stund, men da er det bare å koke de, og så kan de brukes om igjen! genialt! hadde med noen sånne på jobb i dag og hadde ikke klart meg uten de! det lindrer veldig! gikk rundt med en sånn på lysken og rundt der jeg. men det må ikke bli for varmt! men dette funker altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...