Urtete Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Nattinatt alle søte jenter! Nå er det natta her, svart og kaldt utenfor vinduene - og jeg er så trøtt at øyelokkene er hovne..... Blir godt med noen timer i køya nå! Vit at jeg setter pris på alle dere her inne!:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Natta, søte Urtings... Setter pris på deg og alle sammen!!! Sove så godt og lenge, og drømme søtt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå