ScaryMama Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Skal kjøpe nå men det er så mange forskjellig å velge i! Er det noen som har en å anbefale, evt. fraråde? Eller har noen sett en test på babycall?
Moi_ Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Vi har TopCom 1010, og er veldig fornøyde med den. De selger den på Clas Ohlson til ca 400,- TV2 Hjelper deg har testet fler forskjellige! http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/tester/husoghjem/utstyr/article625214.ece
katty Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Vi har super nova. Den kommer stort sett best ut i test har jeg inntrykk av, men den er dyrere. Tror den er på tilbud tl 1000 kr på barnashus nå. Et vennepar av oss har en helt genial babycall som står standby hele tiden, altså de kan høre rommet hele tiden, den slår seg ikke inn kun når det er lyd. Tror det er phillips, men den koster 2000 kr da....
Marius06 + tvillinger Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 jeg vil fraråde topcom 1010. har hatt to stykker, og ingen av de virket!!!! De ville ikke overføre lyden. Ble bare stående å klikke. Så da måtte man ut å se om det var babyen eller vinden som slo ut, og da er man jo like langt. Så nå har jeg kjøpt en Philips babycall fra www.alexi.no til 899 tror jeg det var. Kjempefornøyd. Ikke masse innstillinger å bli forvirret over.
minimy m Emma & Emil! Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Denne har vi oxo å er super fornøyd m den
AE84 Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 vi har hatt topcom, men har nå kjøpt oss super nova, var fornøyd me topcomen (og den består mange tester), men den var avhengig av stikkkontakt, og når man har vogna ute er det et stoooort problem! ellers er super nova veldig dyr, men god med at den gir et pip når den ikke har kontakt med den andre, og den har også rødt lys når barnet griner! merket at d var greit å ha når vi var i dysjen og ikke hørte så godt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå