Gå til innhold

I kveld har lille rosa

Anbefalte innlegg

Skrevet

gått sine første 5 skritt helt alene:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå nææææ!!! Husker da tuttelutten vår gjorde det! Dagen etter 1 års dagen sin!!! Men hun lille skatten din er da bare babyèn enda????

Så godt at vesla passer på å gjøre ting som mamma kan være stolt og glad over akkurat nå!!! ;=) Lysglimt i hverdagen vettu!

Skrevet

Hun er jo bare liten baby ennå ja, imorgen er hun 10 mnd og 1 uke...:-) Og hun er en velsignelse for oss alle:-)

Eller lykkepillen som niesen min sin kjæreste sa igår da jeg kom uten lille rosa:-) Heldigvis kom hun bare en liten stund etterpå og da sloss de om å kose med henne:-) I dag har hun vært hos mormor og beste noen timer og de bare nøt hvert sekund:-))

Skrevet

Lykkepillen... Det var faktisk veldig fint og veldig sant!!! Ingen kan vel få en til å smile midt i tunge stunder som ett lite, uskyldig sjarmtroll! Kjenner på det litt selv av og til... sitte med en varm liten kropp på fanget og snuse inn alt man orker fra en myk babynakke.....mmmmm...

Skrevet

Det er en takknemlig oppgave det:-))

Skrevet

oj-oj, det var tidlig! Har ho det travelt????? he-he- må sei til ho at ho ikke må bli stor så fort............... Men kan tenke meg at ho var stolt! (-og mams og paps og tenkjer eg! ) c",)

Skrevet

Det var tidlig!! Gratulerer, lille rosa!

Nå må mammaen ut og kjøpe bittesmå rosa sko :)

Skrevet

Karomamman da, lille rosa har selvfølgelig bittesmå søte rosa sko med blomst på:-))...........og hvite.............og røde..........og grønne.........og i sølv........;-))

Skrevet

Hehe... min lille tutt har også rosa sko med enda mer rosa blomster... Det er jo sååååå mye fine små sko til småtusser!

Skrevet

Sååååååååååååååå gøy!!!!!

Skrevet

Så morsomt! Nussa holder seg foreløpig i oss. Hun har ikke fått sko ennå, men vi har et par tøfler som vi av og til setter på føttene hennes for å trene litt på å ha på henne noe annet enn bare sokker. Det er ikke særlig populært.....

Skrevet

He he, but of course!! Jeg tenkte ikke før jeg skrev :)

Skrevet

Helt utrolig! en bitteliten gående ting..... he he... med verdens største øyne.... åhh så fint!

Jeg ler av at hun allerede har blitt bitt av skodillaen.... mulig hun lille dansemusa her i huset også arver den rimelig kjapt he he he...

;-)

Skrevet

Tror Lille Rosa må lære Leo noen knep.. Er jo ikke såå mange ukene mellom de, men Leo står fortsatt bare og gynger i krabbeposisjon hun ;-)

Gratulerer til Lille Rosa - og til stolte foreldre

Skrevet

Gratulerer til lille Rosa og til en stolt mamma :-) Det er morsomt når de når nye milepæler!

Skrevet

Så kjekt:) Tenker at både mammaen og lille rosa var stolt. Nå blir det snart full fart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...