Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Følgende skjer nesten daglig her hjemme med datteren min på 1,5 år: Vi skal ut i snøen, hun er glad for det og finner ivrig frem støvler, votter osv. Og hun blir veldig ivrig. Så når jeg da skal ha henne på fanget og kle på så blir hun så stressa på en måte at alt blir galt for henne. Det går som regel greit til vi kommer til vottene før armene skal tres i dressen. Da klikker hun! Hyler og skriker og vil bare løs. Jeg sier med en rolig men bestemt stemme at hun må ha på votter, og holder henne med et fast grep. Dette skjer ofte når vi skal fra barnehagen også... Hva gjør dere i sånne situasjoner? Holder fast og kler på bestemt og overhører gråten? Føler meg slem, men jeg vet at hvis hun alltid får det som hun vil av å gråte så er jo det helt galt... Avledning funker ikke i denne situasjonen.
Expat Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Hun "kan selv" mye, det inkluderer også "arm inn", skjerf over hodet, finne frem skoene. Da går det greiere. Hun har vel overtenning, nesten, det går ikke fort nok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå