Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 har aldri brukt visa kortet mitt for å handle på nett før, er ganske nervøs for sånt... men fant en ting på en babyside jeg gjerne vil ha, men der kan man bare betalt m kort. derfor lurer jeg på om dette er helt trygt, hva er deres erfaringer?? tror siden het babybest.
Guttemamma x 3 Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har handlet litt på nett fra norske og danske butikker. Det har gått helt fint. Hvis du bruker kreditkort isteden for debetkort er du enda sikrere, for da får du varen før du betaler. De fleste bensinsin-selskapene tilbyr kreditkort uten årsgebyr og transaksjonsgebyr (f.eks. Statoil). (debetkort = bankkort hvor beløpet trekkes rett på kontoen din.)
Sophie juli 2005 Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Har handlet masse på nett og aldri opplevd noen vanskeligheter. Du kan jo evt poste et innlegg der du spør om noen har erfaring med akkurat den nettbutikken? Lykke til :-)
flypapir Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har handlet en del på nett, og det har alltid gått helt fint! Men om du er skeptisk kan du jo betale gjennom paypal?! Sjekk ut paypal.com... det er gratis å lage seg konto der. Er ikke heeelt sikker på hvordan det funker, men vet at de da blir som en "mellomstasjon" mellom deg og butikken/den du handler av.
Luca Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Handlet masse på nett, og bekymrer meg ikke for det. Men vet banker anbefaler folk å bruke kredittkort når de handler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå