Gjest Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 leste et innlegg lenger ned her om at det ikke var så lurt å ha fingre oppi der osv... men når jeg å sambo skal ha oss en liten kose stund har jo han fingrene oppi der...avogtil ganske langt opp også.. har tenkt en del på dette før også men nå skremte det meg litt.. er dette farlig av noe slag???
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Har ikke hørt noe om det jeg nei.Men leste en plass at det kunne være "smart"og ha sex og kose seg litt.Det bygga opp noen muskler som stramere seg.Husker ikke helt.Men finger...tja ikke greit og vite.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 tror ikke du skal være urolig for det-
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Sånn aktivitet tror jeg ikke du skal bekymre deg for :-) MEN; dersom slimproppen har gått/vannet har gått etc skal man være forsiktig, samme med de som driver og sjekker sin egen åpning etc etc. Så no worries :-D
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Hm... nå eier ikke jeg sexlyst.. men de få gangene det skjer noe her, så merker jeg at det kan murre litt om han har fingrene inni der... Men da er det bare å gi seg=)
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 okei tusen takk for alle svar jenter... da skal jeg ikke tenke mer på det med mindre slimproppen går,... natta )
selma07 og engel Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 Jeg sa noe igår om at det ikke er lurt å bruke fingrene til å kjenne etter åpning i livmorhalsen, og for å kjenne på babyens hode. Det er noe ganske annet enn å ha sex med kjæresten sin!! Det medisinske overlater vi til helsepersonell, og sex greiene til kjæresten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå