Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Imorgen, om været ikke er helt grusomt, så drar vi ut på tur. Turen går til Alby, kl 12 på parkeringsplassen, ved og pølser i sekken, ungen i vogna, gubben på slep og de som vil være med er herved hjertelig velkommen:-) Må ha litt luft nå, og Alby er bare nydelig, nede ved vannet, med sjøbrisen dansende over røde eplefjes...........håper det blir en fin dag:-)
Karomamma Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Kos dere masse! Det er meldt kjempevær og forresten så skinner sola på dere uansett!!!
Natteravnen* Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 -vil også være med...................- men må nok halde meg her i kulden (-14 idag) og vente på at sola snart viser seg her eg bur.............i Mars! Ha en fin tur, klem!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Må bare se på gradestokken og formen til Theodor... Hvis alt klaffer så kjem vi...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Her er formen dessverre for dårlig til utflukt i dag... Men dere får ha god tur!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2007 Er Theodor syk igjen? Synd dere ikke fikk blitt med idag! Vi har hatt en strålende flott dag, med solskinn, blå himmel, bål og pølsegrilling.......det var isende kaldt, men herlig forfriskende, og vi gikk hjemover med knallrøde og frisk eplekinn alle mann alle:-) Dailis m familie (vi er imponert over organiseringen dere får til med 4 små!!!) og Babyonboard m familie og vi har kost oss, med skravling, masse latter, hjembakst og div:-) Takk for i dag! Nå venter badekaret med varmt og velduftende vann, prøve å få varmen i tær og fingre tilbake og bållukten ut av krøllene;-))
Dailis Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 Takk for i dag ja! Det var herlig. Gikk bra hjem, men minstegutten gråt fælt da han kom inn, var visst sviende det, hehe... Tror dere ikke guttene er sultne igjen allerede da, hehe, så her er middag nr to på vei, hehe. Eldstemann fikk i alle fall øvd seg godt til skidag på skolen og det gir visst sulten mage... Kos deg i karet, ha en god kveld. Klem en fregnete
Babyonboard ;-) Skrevet 11. februar 2007 #12 Skrevet 11. februar 2007 Takk for en kjempekoselig dag, jenter! Og gutter ;-) Dette må vi gjøre flere ganger!
Gummelillan Skrevet 11. februar 2007 #13 Skrevet 11. februar 2007 Oj, det hørtes ut som en virkelig flott morsdag! Fikk ikke med meg dette før nå jeg da pga en noe travel helg med mye besøk. Satser heller på at vi får med oss eventuelle gjentakelser ;-)
ettbarnsmammaen Skrevet 11. februar 2007 #14 Skrevet 11. februar 2007 Begynner å bli litt nysgjerrig på dette Alby-stedet som stadig blir nevnt her inne..... Kanskje vi får prøve å slenge oss med en annen gang? Har bare vært inne i dag, vi. Gradestokken har holdt seg på ti grader til tross for sol.
Dailis Skrevet 11. februar 2007 #15 Skrevet 11. februar 2007 Ja!!!! Er jo egentlig neste søndag som er fastsatt treffdag, i dag hadde vi bare generalprøve, hehe.
Karomamma Skrevet 11. februar 2007 #16 Skrevet 11. februar 2007 Det høres ut som dere har hatt en knalldag!!! Vi har besøk av Karotanta i helga og koser oss veeeldig! Neste søndag ville vi til Alby, men nå ble vi bedt i barnebursdag på Nesodden til ei lita prinsesse, så da blir det ikke pølsegrillings på oss. Snufs....
Gummelillan Skrevet 11. februar 2007 #17 Skrevet 11. februar 2007 HUff, ja, men jeg har da selvsagt oppdaget at vinterferien starter jo den helgen så vi er nok desverre på hytta da. Synd, men satser selvsagt på at dette nok en gang blir så vellykket at gjentakelse vil komme ;-) For mine tre prinsesser hadde nok storkoset seg med dine søte prinser!
Dailis Skrevet 12. februar 2007 #18 Skrevet 12. februar 2007 Ja det er sant, vinterferie....det passet kanskje ikke så veldig bra nei.... Jeg oppdaget på skoleplanen nå i helgen at jeg har bommet en uke med ferien jeg, kjempegøy ja..... God tur til hytta!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. februar 2007 #19 Skrevet 16. februar 2007 Det passer for oss! Og jeg trenger det veldig!!!!
phantomet Skrevet 16. februar 2007 #20 Skrevet 16. februar 2007 Vi blir gjerne med. Jeg spurte phantom-mannen om han ville bli med på tur til Jeløya,med dib gjengen, og han svarte at det ville han selvsagt, men du skal vel bli med du også? *ler*
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. februar 2007 #21 Skrevet 16. februar 2007 Hehe... ikke lurt å sende menner alene nå nei....
phantomet Skrevet 17. februar 2007 #22 Skrevet 17. februar 2007 Han hadde garantert overlevd...og sikkert kommet hjem med røde eplekinn og mye å fortelle...men ..hyggelig å bli med likevel....*ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå