septembernurk ;) Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Blir litt forvirret! Noen steder står det at det lønner seg å ha sex hver dag før og etter eggløsning. Andre steder står det at mannen skal spare opp sæd to til tre dager før eggløsning? Hva er riktig? Spiller vel egentlig ikke så stor rolle... Det viktigste er vel å slappe av å ikke stresse
BarnNr.4 :) Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Hmm... jeg skal ha sex hver dag når jeg er ferdig me mensen nå.. for jeg ble ikke gravid denne gangen... så da satser jeg på å ha hver dag!!! hehe
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Vi kjørte anenhver dag metoden fra ca 10 dager etter TR,og da satt den,men desverre så endte det i abort. Så nå er jeg tilbake her,prøver igjen etter at jeg har sluttet å blø etter utskraping på onsdag. Var da 12 uker, men det var i uke 9 det døde.
Tonyeah_3pp_ Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 kos dere.. Ha sex når dere vil.. Tror det vikstigste for alle parter er at dere ikke har sex bare for å prøve å bli gravid.. Det kan gå utover forholdet hvis sexen bare blir en vanlig rutine.. Slapp av, så sitter den nok kjappere enn dere tror.. Husk at stress kan påvirke graviditeten, og da kan det ta lenger tid... EL eller ikke.. Spira sitter når den tiden er kommet..
Miraculix Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Annenhver dag metoden er vel egentlig mest for de som har menn med dårlige svømmere, tror jeg, for da få han "spart opp" flere gode svømmere tror jeg..! Er alt bra med begge parter så ha sex når dere vil, og nyt det :-)
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Er bare innom fra 2.tri jeg, og vi hadde sex annenhver dag fra en uke etter mens og i to uker. Syntes det var pes nok, hehe! Over nyforelska-stadiet med andre ord! Kan i samme slengen fortelle at vi brukte et år på å lage nr 1 og at nr 2 satt i den første virkelige PPen. Det kan jo kanskje være en trøst til dere som prøver. Kan slenge fra meg litt babystøv i samme slengen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå