temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Da veldig mange av oss dibbere var inne på Bim-gravid i moden alder... På den tiden var det livat der og veldig stille her... Har vært inne der en tur, og vet dere; NÅ ER DET OMVENDT!!!!!
Velve Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 wow! Jeg er fortsatt innom BIM en gang i blandt for å snuse på steminga...deter rart; nå er det ett år siden vi susa rundt der.......
dritgrei hei hei! Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 jeg kjenner at det ikke er spes lenge til det bor noen inni her en gang til............. ååååååååååååå for en deilig følelse...... eller var det det??? jeg syns å huske at jeg var litt sur til tider, men jeg aner ikke hvorfor..... :-)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Jeg var så dårlig i mitt svangerskap. Vil gjerne ha en baby til og har ingenting imot å føde, men kan noen bære det for meg??? Neida. Vil selvsagt gjøre det om igjen. Det var fint, selv om jeg var dårlig. Forventningen, alle følelsene som var helt nye. Håper bar jeg slipper å være dårlig med nestemann. Oi, nå fikk jeg lyst på ny baby!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå