Gå til innhold

Det var en gang...


temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da veldig mange av oss dibbere var inne på Bim-gravid i moden alder... På den tiden var det livat der og veldig stille her... Har vært inne der en tur, og vet dere; NÅ ER DET OMVENDT!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow! Jeg er fortsatt innom BIM en gang i blandt for å snuse på steminga...deter rart; nå er det ett år siden vi susa rundt der.......

Skrevet

jeg kjenner at det ikke er spes lenge til det bor noen inni her en gang til............. ååååååååååååå for en deilig følelse...... eller var det det???

 

jeg syns å huske at jeg var litt sur til tider, men jeg aner ikke hvorfor..... :-)

Skrevet

Jeg var så dårlig i mitt svangerskap. Vil gjerne ha en baby til og har ingenting imot å føde, men kan noen bære det for meg??? :) Neida. Vil selvsagt gjøre det om igjen. Det var fint, selv om jeg var dårlig. Forventningen, alle følelsene som var helt nye. Håper bar jeg slipper å være dårlig med nestemann. Oi, nå fikk jeg lyst på ny baby!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...