Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 jeg fant det utrolig rart og en god haug trist at det er morsdag i morgen. vi har tradisjon med og spise kake og gi gave til mamma på morsdagen, men i år er det jo jeg som er mor. måtte ut og kjøpe kake til meg selv. blir litt trist og spise den alene. jeg trodde liksom at når jeg skulle feire morsdag så skulle jeg ha en mann som ga meg gave og fortalte meg hvor flink mamma jeg er. er det bare jeg som finner det trist??
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 trodde også jeg skulle finne det trist, men idag fikk jeg blomster av min pappa som gratulerte meg med mors dagen og så ble jeg invitert på middag til mine besteforeldre imorgen for å "feire" morsdagen. så selv om jeg ikke har en mann som setter pris på meg som mor så var det vist andre i min nærhet som gjorde det:) en stooor klem til alle mammaer som er alene imorgen, stå på og smil for det vakreste og mest dyrebare vi har: barna våre ))
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 d samme synes eg.. vi er vant til å kose oss med kake og gi gave til mamma. når vi var mindre så var pappa med å kjøpe gave til mamma.men en på 14 mnd(idag:) )kan jo ikke kjøpe noe selv.. og eg ville ikke kjøpe noe til meg selv så det blir nok en morsdag uten gave.
Mamma til tre :o) Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Må si at jeg er meget spent på om pappa'n ordner med noe til meg i morgen... Fikk en fantastisk gave i fjor, men da var vi jo en familie :.( Men jeg er jo fortsatt mamma'n dems, og har tenkt å gi pappa'n farsdagsgave fra ungene..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Er det mulig? Jeg er klar over at det ligger mange triste historier på dette forumet, når det gjelder forhold og brudd med barnefar, jeg tilhører gruppen selv. Men jeg syns det blir for patetisk å ikke klare å glede seg over morsdagen fordi man ikke har en mann til å fortelle hvor fantastisk man er! Hvorfor er det så utrolig mange kvinner der ute som gjør seg så avhengige av tilbakemeldinger fra menn? Holder det ikke med de tusenvis av herlige tilbakemeldingene dere får fra de små barna deres hver eneste dag? Det er jo det som bør feires på morsdagen, mødre og barns forhold seg i mellom! Om det er en mann i bildet den dagen eller ikke, burde være irrelevant! Jeg oppfordrer herved alenemødre til å slutte å sippe over at man ikke har en mann, for vi klarer oss jævlig bra på egen hånd tross alt, og når det først kommer en mann i bildet er jo det bare bonus!(så fremt det er en bra mann da så klart) God morsdag til alle her inne!
-Amelie- Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Jeg synes det er kjempekoselig, jeg! Fikk vite at min mor hadde kjøpt gave fra nurket mitt, så gleder meg til å se hva det er! Må nok si meg litt enig i det forrige innlegget, vi klarer oss nå fint alene?! God morsdag!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Det er ikke det at jeg trenger en pappa for å fortelle at jeg er en god mamma. Men det er nok en dag som minner om at barnet mitt ikke vokser opp i "familien sin". Savner ikke eksen, men slike dager er likevel såre.... Så da min søster hadde kjøpt en flott bukett fra junior varmet det godt!
FrøkenSprøken Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 Jeg synes også det er litt trist, for det blir liksom så tydelig at ting ikke er slik de burde ha vært. Jeg kunne ikke ha tenkt meg å bodd sammen med eksen, så det er ikke HAN jeg savner, men jeg savner å være en del av en familie:( Fikk blomster av eks-svigerfar fra "oss guttene dine" i dag, men vet jo at det er fordi han vet at sønnen sin sikkert ikke engang har tenkt tanken på at det er morsdag. Men hyggelig var det jo uansett da Kos dere på morsdagen, jenter!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 Så UTROLIG hyggelig gjort av eks svigerfaren din! Tror ikke mange svigerfedre hadde husket noe slikt!!!
znuppeline Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 Jeg synes det er koselig med morsdag, selv om jeg ikke har noen mann her jeg. Morsdag for meg er et minne om den lykkelige dagen jeg så min lille for første gang! det trenger jeg ikke noen mann her for at jeg skal minnes og kose meg med....... i dag har jeg og min lille stjerne sittet i pysjen og gomlet skjokolade og kost oss værre......kjempefin morsdag!! Gratulerer alle mammaer!
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #11 Skrevet 11. februar 2007 jeg syns ikke det er trist jeg,men har vel aldri feiret den dagen så voldsomt heller!Er fornøyd så langt jeg-har fått meldinger av 2 venniner,mamma og min bror-så dem husker på meg jo:-)
SK&Maylen Skrevet 11. februar 2007 #12 Skrevet 11. februar 2007 Syns ikkje det er trist eg, eneste er at eg savner jenta mi idag, sia ho er med pappan, men ho kommer nok igjen! Eg syns bare det er koselig om eg kan vere med ho idag eg, sjøl om ho ikkje kan kjøpe gave eller kake eller noe, synes egentlig ikkje det er det morsdagen skal handle om! Du kan jo feire morsdagen med mamman din vel?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #13 Skrevet 11. februar 2007 Har allerede fått fler koselige sms'er og hilsener på nettby fra gode venner Barna er til sin pappa nå, men kommer igjen senere i dag. Gleder meg til å se de! God morsdag til alle sammen, nyt dagen sammen med barna eller deres egen mamma
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. februar 2007 #14 Skrevet 11. februar 2007 jeg synes det er litt trist m morsdag... vi har alltid vært flinke til å feire dagen.. og skulle gjerne hatt noen som feiret meg litt!! men men... får ikke dratt til min mamma idag heller, hun har influensa, som vi akkurat har hatt... så litt tungt pga det også!!!
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #15 Skrevet 11. februar 2007 jeg synes og det var rart...er første morsdagen, og har hatt en fin dag egentlig, fikk blomster av besteforeldrene mine og middag og har hatt en fin dag med gutten min:) vi har koset oss masse. men samtidig er det første morsdag etter mamma døde...litt trist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå