Løvehjerte Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har funnet ut at det er babykino her hvor jeg bor, men gutten min er snart 8 mnd, så det er kanskje for sent? Jeg tenker at det kanskje er best å gjøre sånt med mindre barn som kan sove seg gjennom filmen… Blir vel litt masete å ha en våken og utålmodig unge på fanget?! Noen som har prøvd, og hvor gamle var barna?
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Jeg var mye på babykino frem til sønnen min var 5 mndr. Etter dette ble det bare mas, for han ville krype overalt og var ikke interresert i å sitte stille nei;) Men det var en del med større babyer der også, kommer vel helt an på hver enkelt unge.
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Blir det ikke veldig høy lyd for ungene på kino. Synes nesten selv det er for høyt noen ganger. Eller er lyden lavere på babykino. De kan vel ikke sove i så mye støy??
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Der hvor jeg gikk var det lavere lyd, og også litt lys på. Tror nok det må være vanlig med lavere lyd ja. Jeg hadde med vognbagen inn, og så sov han i den. Var han våken satt han litt på fanget, fikk litt pupp osv. Funka veldig bra frem til han var 5 mndr, men det kan jo være fordi kinoen var midt i "sovetiden" hans.
Løvehjerte Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2007 Det er lavere lyd ja, og de viser ”snille” filmer. Her begynner filmene kl. 11 eller 12, noe som passer i forhold til sovetid for lillegutt, men jeg skal ha flaks om han sover seg gjennom hele filmen. Jeg får nok bare prøve, og se hvordan det går. Koster bare 50 kroner, så det er ikke all verden å tape om vi må gå midt i filmen..
Mayken Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har vært på babykino 1 gang hittil. Er lavere lyd og også en del lys, syntes det var koselig, men blir ikke så ofte jeg gjør det. Her er det nemlig full pris for bilettene, over 80 kroner. Og snuppa sover så absolutt ikke gjennom filmen, så man får jo ikke med seg alt:)
Mille-k Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Jeg var masse på babykino med sønnen min, fra han var 3 uker til han var 10 mnd ca. Da var han bare intr i å farte rundt. Jeg hadde også med baggen på vognen, så var det soving, spising, hadde litt leker med når han ble større. Litt lys og lavere lyd er det i Bergen, du får to seter så man har plass til alt man har med. Full pris... På tirsdag var jeg på babykino igjen, datteren min er 6 uker og sov og fikk pupp gjennom hele filmen.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 Vi var ved juletider. Hun satt å så på nesten hele tiden, var da rundt 7 måneder =0) Jeg koset meg. Bare prøv =0) lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå