Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 ..kan denne fryses? Synes det er så liten holdbarhet etter åpning, så jeg tenkte jeg kunne helle den oppi isterningspose og ta ut biter ettersom jeg trenger det. Er det ok.. noen?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Ehhh.. Tror ikke du kan det. Den er jo holdbar 5 dager i kjøleskapet da. Så koster den jo bare 5 kr. Men jeg vet ikke om den kan fryses.
skimre Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 frys i vei:) går kjempefint det! (ringte nestle og spurte i fjor sommer) har gjort det i flere mnd her, ellers hadde det blitt kasta mye sviskesaft gitt!
Murmeline Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Jepp, frys i vei, det er virkelig ingen grunn til at saft ikke kan fryses. Jeg bruker små sterile glass, og deler et glass i to el tre. Tenker ikke på pengene, men gidder ikke å sponse Nestle mer enn nødvendig!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Unnskyld meg, utenfor tema, men nicket ditt.... "Elendig mamma- ..." Hvorfor elendig? Ble bare så nysgjerrig... :-)
Murmeline Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Hehe... Egentlig er nicket mitt Endelig mamma-..., men for en liten stund siden startet tillab og jeg å tulle litt med monstermamma-tråd osv, og da ble det bare Elendig mamma. Bare en morsom lek med å stokke litt på bokstavene:)
selfangerkjerringa Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Lag heller en porsjon selv Helt uten tilsetningsstoffer, og mye mer effektiv til bruk f.eks mot hard mage.
Murmeline Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 OHHHHHHHHHH! Har du oppskrift? Jeg prøvde det først, men fikk ikke dreisen på den (hm, ikke monsterøs egenskap å lage selv...)
mathilde70 Skrevet 10. februar 2007 #9 Skrevet 10. februar 2007 ka-ping, eller noen andre.. Går "sviske-effekten" bort hvis man koker sviskene? Jeg kokte nemlig sviskene, kjørte dem i stavmikser'n og fryste ned som terninger som jeg nå bruker i grøt. Snuppa er imidlertid veldig hard i magen, noe hun ikke var da jeg brukte sviskesaft fra helsekost.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #10 Skrevet 10. februar 2007 Aha, elendig mamma! Bokstavlek, ikke dysleksi eller dårlig tro på seg selv. :-)
moo Skrevet 10. februar 2007 #11 Skrevet 10. februar 2007 Hmmm, den koster 11,90 der jeg kjøper den - hvor koster den 5 kr da? Jeg tror godt at den kan fryses i små isbiter som du kan ha oppi varm grøt senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå