Gå til innhold

Venstre fot er vridd innover på jenta mi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Når jenta mi på 17 måneder går, er venstre fotblad/fot så vridd innover at jeg mange ganger er redd for at hun skal snuble...

Skal ta henne med til lege/fysio, men lurer på om noen har erfaring med noe lignende?

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du,

snodig det der, for sånn har tulla mi det også, og hun snubler også noen ganger. spesielt hvis hun er sliten. hun er snart 16 mnd og har gått fra hun var nesten 11 mnd. jeg har aldri lært henne eller øvd å gå med henne, så kan ikke være at hun gikk for tidlig heller... de har sett henne gå på helsestasjonen og sa ingenting på det, så regner med det blir bedre. men skal ta det opp igjen nå på 1 1/2 års kontrollen.

Skrevet

jenta mi er nå blitt 14 mnd og hun også har d samme "problemet" men jeg møtte en gang en gammel dame på butikken som sa til meg at; jeg ser at jenta di er litt hjulbent...slik hadde sønnen min d også når han var liten MEN d gikk over, og hun sa at d var fordi han gikk tidlig og var så sterk i bena...

så d e no en mulighet...innen 7 års alder så skal benstillingen være utviklet så vi har da god tid enda :)

Skrevet

Jeg var født sånn selv:) Jeg har rettet opp foten selv, men har endt opp med en enorm seneknute i hofta. Ville ha fått dette sjekket, det er ikke bra å få slik om det er noe som er galt. Bedre å sjekke det, enn å la det bare gå sin gang. Mener jeg ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...