Gå til innhold

noen med rs.....ver så snill å svar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min på 6mnd.og jeg har vert innlagt på sykehuset pga rs positiv...har nå kommet hjem...hvet noen hvor lenge dette varer..han hoster så grusomt..og vi hører det på pusten hans..har fått md efedrin for pusten...på sykehuset fk han innhalasjoner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff stakkars dere-vi var igjennom det samme i fjord men da var celine bare 6 uker..

hvorfor er dere blitt sendt hjem hvis han ikke er frisk? jeg nektet å dra hjem før hun pustet ordentlig...

Skrevet

jeg sa jeg var redd for å reise hjem,men di sa det var ingen vits i at han var der,siden han ikke var av dei dårligste..han sover mye,å jeg tørr ikke la han anstrenge seg,for da blir han verre.idag tiligt etter melk,spydde han opp alt pluss en hau med slim..ringte b.avdelinga,men di sa eg bare sgo se det an..han har ikke blitt verre,men ikke bedre..dette er grusomt...stakkars lille gutte min.

Skrevet

Uff ja, det er mange rs-sjuke unger nå. Ekkelt og forferdelig slitsomt, spesielt for ungene selv.

Jenta mi fikk rs for en mnd siden, da var hun 5 mnd. Var en liten stund på sykehuset hvor hun fikk inhalasjoner med og uten adrenalin, og fikk god hjelp av det. Vi dro hjem, fordi det er ikke så mye å få gjort med dette på sykehuset heller. Plassene der prioriteres nok til de aller minste, og akkurat nå vet jeg at barneavdelingene er overbooket med rs-barn.

Hosten har vært der frem til nå hos jenta vår. Det er blitt mye bedre, men fremdeles har hun en ganske stygg hoste innimellom. Så lenge gutten din får i seg mat, ligger med hodeenden høyere enn fotenden når han ligger i senga, får hostet opp en del slim og får slappet av så godt det er mulig, så må dere nok bare ta tiden til hjelp..

Efedrin hjelper godt på de fleste, heldigvis.

God bedring, håper det ikke tar så lang tid før han blir bedre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...