Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Noen som har teksten til den? Har store vanskeligheter med å forstå hva de synger... Sangen er nydelig da:)
übermamma *5 pp* Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 FLODEN det renner ei elv-ei duvande flod gjennom livet mitt eg fylles av mildhet og fred når eg vasse i sivet ditt og kver gong eg våge å bada i deg blir eg heil og rein og eg kjenner eit lindrande gys gå gjennom marg og bein eg lure nå på koffor bade eg kje meir i deg koffer koffer når eg kjenne det goda du gjør med meg det kan nesten virka som om eg prøve å unngå deg og e fælen og redd for nåden og gleda du skjenker meg forunderleg- forunderleg det finnes ein brønn- ei kjelda te liv inni meg ein plass kjærleik e navnet og blikket blir klart ved det minste glass ja, kver gong eg våger å drikke av den blir eg heil og rein og eg kjenne eit lindrande gys gå gjennom marg og bein eg lure nå på koffer drikk eg kje meir av deg............................. eg vil trossa den motstand eg har mot å ta imot det som e godt det e kje lurt å gå rundt og sjå itte det som ein alt har fått eg lure nå på koffer drikk eg kje meir av deg.............................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå