kristine26 Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Føler at mann min totalt overser mine følelser og meninger!Vi skal flytte og jeg foreslo å flytte til hjemstedet mitt som er ca 1 time herfra.Mye pga at jeg savner familie og nettverk rundt meg..å ikke minst boligprisene!Vi har lite gjeld i forhold til verdien på huset her og hadde vi flytta dit jeg vil hadde vi faktisk vært millinærer og fått nytt hus til langt under halvparten av prisen her.Men virker som han ikke bryr seg i det hele tatt og toppen a kaka er at han har lovt sine foreldre å bo hos oss hvis de flytter tilbake til Norge.Dette har ikke engang jeg visst noe om.Føler meg helt kjørt over her.
Love my kidz Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Husker denne saken fra et annet forum. Sier som der at dette med familie er viktig. Jeg synes man skal tenke mer på trivsel enn jobb og status. Så jeg er enig med deg.. Rart at mannen din ikke vil høre på deg når det gjelder dette. Greit å være uenig, men slemt av ham å overkjøre deg såå totalt. For det virker som han gjør, særlig når det gjelder å få foreldrene hans boende hos dere. For det er vel ikke bare for en stund, virker som om det blir langvarig? Ærlig talt altså... dette burde dere ha kunne diskutert sammen før dere evt sa ja eller nei. At han ikke har nevnt det til deg engang på forhånd er helt uakseptabelt og fullstendig respektløst!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå