MaMmA-Mø Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 må skrive en liten hyllest til min samboer som er en flott pappa/kjæreste og alt d han gjør som jeg setter pris på!! -han tar sin del av bading og bleieskift. -han vier masse oppmerksomhet til vår lille datter. -jeg kan prate med han om alt,og er det noe jeg er missfornøyd med så tar han det til etterretning og prøver og gjøre noe med det. -han hjelper meg med husarbeidet feks:vasking støvsuging,middagslaging osv...nesten bare han som lager middag. -han lagde frokost til meg i dag -han står opp med lillepia om morgenen hvis jeg har behov for og sove mer. -han ordner varmeflaske til meg når jeg har menssmerter og og låner meg lestene sine om jeg fryser på føttene selvfølgelig så er ikke alt rosenrødt hele tiden,men jeg ville fokusere på alt det positive som gjør at jeg elsker akkurat han hiv dere på hær jenter...!?
MaMmA-Mø Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. februar 2007 det må da være flere som har noe positivt og si om sin mann???
//MAM\\ Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 He..he...Nei her var det ikke mange som hadde noe positivt å si om mannen sin ;-) Mannen min er vel i grunn ganske flink han også, men jeg tar det kanskje litt for gitt han han også skal bidra med sitt... - Han hjelper til med husarbeid, vasker gulv, vinduer, vanner blomster o.l. - Har tatt minsten noen netter han har vært ekstra urolig. - Står ofte opp med minsten (men da må han få sove noen timer etterpå ;-)) - Lager ofte mat - Vasker alltid bilene - Dusjer storesøster (og i dag er de i en badepark og koser seg.) - Måker snø - Rydder (eller omplasserer rot vil jeg kalle det...he..he.. Fint å bare slenge det man finner i en haug, så kommer det noen andre og sorterer det ;-)) Så jo da, han er jo flink. Men velger man hus og barn, ja da følger det et ansvar med! (Selv om det er mange menn som ikke helt skjønner det.)
freebird Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Jeg vil med glede skryte av mannen min!!! -Han gjør MER husarbeid enn meg! -Han lager fantastisk gode middager! -Han er like engasjert i alle tre barna! -Han sier "Jeg elsker deg" hver dag og gir meg mange komplimenter! -Han skryter av meg til familie og venner! -Han kommer hjem med små gaver til meg, feks en cd eller en bok jeg vil lese! -Han har planlagt en hyggelig overraskelse til imorgen! (morsdag.. -Han er flink til å danse! -Han pynter opp med stearinlys i vintermørket! -Han støtter meg opp når jeg er svak og setter meg på plass når jeg mister fokus! -Han er VERDENS BESTE MANN!!!! :-D
MaMmA-Mø Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2007 syns d har vært så mye klaging på de der mannfolkan hær inne..godt og få inn litt positivt .. gleder meg til morsdagen
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Min er verdens beste pappa,elsker og kjæreste.. Han stiller alltid opp for sin familie,er hjemme om jeg er syk og tar vare på meg og ungene,skifter bleier tar badingen,gjør mye husarbeid,vasker gulva,vasker klær.Det er ikke den ting min mann gjør.Elsker han kjempe høyt og er så stolt av han :0) Hver helg står han opp tidlig med ungene :0) Jo takk jeg er grusomt bortskjemd gitt...
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Glemte å si at vi har fire barn og han elsker barn.Var kjempe elendig under dette svangerskapet,da gjorde han alt for meg.Bar meg på "gullstol".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå