Gå til innhold

Idefix :-)

Baby4påvei-har kommet :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Bare lurer på hvordan det går med deg og lille Marius? Så lenge siden jeg har "prata" med deg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann har etterlyst deg flere ganger på tredje trimester :0) sett det???

Nå går det kjempe bra med oss.Marius er en aktiv liten krabat som skal sitte,vi må da forstå at han skal få med seg alt :0) Sinna som fy når vi legger han ned..

Har tenkt slik på deg,nå er du nesten i mål?? Har snik lest på bim og sett at det blir fødsel på deg,du må ha lykke til :0) Hvor lenge har du igjen og hvordan har du det?

Gleder meg til at du kommer hit :0)

Skrevet

Heisann!

Har faktisk ikke vært så mye på bim den siste tida, så har ikke sett etterlysningene dine. Koselig å høre fra deg igjen. :-)

Bra at alt går bra med deg og lille Marius.

Jeg har faktisk termin idag, men lille Sindre vil ikke ut!!

Alt er bare bra. Blodtrykket har aldri vært så bra før og ikke noen tegn til svangerskapsforgiftning denne gangen. Helt utrolig.

Begynner å bli utålmodig jeg nå da. Aldri gått så lenge gravid før.

Skal si ifra når han kommer jeg. Og kanskje det blir til at jeg er litt inne på Dib. Ble litt lei av Bim.

Klem.

Skrevet

Jeg også var dritt lei bim til slutt :0( Håper lille Sindre snart kommer ut å hilser på mammaen sin og resten av familien,nå har dere venta lenge :0)

Du må ha lykke lykke til og ser frem til at du kommer hit snart,du må jo ikke gjemme deg helt ,må du da skjønne;0)

Kjempe kjekt å høre fra deg igjen.

Kjempe klem fra Hege :0)

Har du msn foressten??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...