Madde 81-fikk jente 16.jan :) Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 og hvor får jeg evt. kjøpe den? Vil ha en enkel en...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Vi har en myk en fra Lamaze. Den har to sider på liggeteppet. Den ene siden har bare mønster i sort/hvitt for de aller minste, før de ser farger. Den andre siden har masse farger. Det er mange fine ting å kjøpe for å henge på den. Den er dyr men jenta vår har brukt den masse. Vi kjøpte den på en barneutstyrsbutikk.
pinga76 Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Har en fra Fischer Price med fisker. Har mange funksjoner; den vanlige der de kan se på tre ulike figurer. Den ene spiller når den trykkes på, kort meoldi. Er en oppblåsbar ball i fotenden som de kan sparke borti, event leke med med hendene. Populær etterhvert. Dessuten kan man feste figurene på teppet, på en opphøyning. Dette er fint å leke med når barnet ligger på magen. Når de blir større kan matta festes over hengeanordningen slik at det blir en tunnel barnet kan krabbe gjennom. Ser ikke ut som et tivoli selv om det høres slik ut. Er veldig fornøyd med denne. Matta barnet ligger på tåler vask.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Vil også anbefale Lamaze sin. Fargene på dette teppet fasinerer virkelig de små. Vi kjøpte vårt på babyshop og trur det kostet rundt 700 kr. Dyrt, men absolutt verdt pengene.
Madde 81-fikk jente 16.jan :) Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2007 Denne hørtes jo fin ut, men jeg kan godt tenke meg en som er uten sånn teppe. Fordi jeg har et krabbeteppe som lillemor ligger på. Så kunne tenkt meg kun et stativ å sette fremfor henne.
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har et lekestativ som kan plasseres over et teppe eller vippestolen, det er masse leker på den, de synger/lager lyder, kjempe morsomt og snuppa vår på 4 mnd ELSKER den!!! Kjøpte den på toys are us, den kostet bare 199 kr på tilbud. Orginal pris 299.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå