Gå til innhold

Trenger en venn ellerno(samme som skravle..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei:) Jeg er ei jente på 22 år som nettopp har blitt mamma, nettopp vil si for 4,5 mnd siden. Jeg er alene for omsorgen og er generelt mye alene om dagen. Jeg har aldri helt hatt så mye peiling på beibier osv, og lurte på om det er en eller noen her inne som har barn fra før av som jeg kan bli litt kjent med. En jeg kan spørre om råd, tips.. det være seg alt fra mating til søvnprob.. Har ingen rundt meg som kan gi meg råd om slike ting, så hadde vært fint å hatt noen å spørre om ting.. Vet dette kanskje er litt teit å spørre om, men det får gå...

(ikke nødvenigvis som bor på samme sted, men en jeg kan spørre om ting)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender du inn spm her får du alltid svar fra noen.

Finnes det ikke barselgruppe der du bor? Hør med helsestasjonen om det ikke finnes! Der henter jeg masse kunnskap fra, om erfaringer o.l.

Er viktig å ha noen i nærheten, så prøv å oppsøk steder det er andre barn - f.eks mor/barn trim på SportsClub og sikkert andre steder også...

Hør med Helsestasjonen du, og så kan du spørre så mye du vil her inne!

Skrevet

Jeg kan vør vennen din. Alltid plass til en til:-)

Skrevet

Bare legge til meg og :o) Har en gutt på snart 7 mnd så er ikke kjempedreven, men det er godt og ike minst moro å ha noen å snakke med uansett :o)

[email protected]

Skrevet

Hvor i dette langstrakte land bor du da? Tips er og å gå inn på treffsidene her. Bli med på treff i nærheten der du bor. Vi har blitt en egen dib-barselgruppe en del av oss her:)

ellers er det bare å rope ut Molait, så svarer jeg deg på det jeg kan jeg:))

(om du vil ha en msn-venn til så er adr. nicket mitt + @hotmail.com)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...