Gå til innhold

sprukne brystvorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

de siste par mnd har brystvortene vært sprukket,sånne åpne sår streker på sidene, kommer og går hele tiden. Er kjempe vondt ved amming. huden flasser av rundt også. smører masse med den gule lanolinkremen for puppene(jeg er elendig på navne husken:)) men det hjelper ikke på sprekkene.

må jeg til legen med prblemet eller er det noen andre som har prøvd noe effektivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smøre med morsmelk og lufttørke etter amming, Ikke bruk ullinnlegg. Vær nøye med hygiene! Nøytral øyesalve reseptfritt på apoteket: Simplex kan hjelpe... Er babyen gammel? Har h*n riktig sugetak?

Skrevet

En puppegal gutt på 10 mnd...:)

Skrevet
:) Legg innlegget inn på ammedebatten, der er det ammehjelpere:) Jeg har bare drevet å ammet i 6 mnd:) Og er best kjent med startproblemene:)
Skrevet

sånne vanlige skjell. vet ikke hva de heter, men du kan finne de i fjæra. men iallefall, jeg gjorde alt. å blødde fra brystvortene og de flasset av. mitt tips er da skjell og så smør på med purelan. men det er viktig at du har skjellene på må mye og lenge som mulig og det må være helt lufttett. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...