Gjest Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Om jeg fikk være øverste tyrann og bestemme ALT, hehe! Da ville det blitt sånn: Vi skulle giftet oss på Halloween. Jeg skulle hatt isblå kjole og sett dritlekker ut, og elsklingen min skulle hatt lysgrå dress og fått alle damene til å misunne meg ;o) Ungene skulle hatt antrekk som matchet våre. Masse masse blomster overalt...solsikker! Absolutt ingen kirke eller prest. Gjerne vielse på en lysning i skogen, og så fest på ei romslig hytte. Masse mat og drikke! Sjokoladebryllupskake! Underholdninga skulle Madrugada stå for. Ungene skulle fått være med til de sluknet i et hjørne og ble båret i seng, utmattet av godtespising og dansing. Alle skulle hatt det moro, ingen skulle krangle, ingen skulle bli ekle i fylla. Mine single venninner skulle mirakuløst finne mennene i sine liv blant elskling sine single venner. Deres drømmebryllup da? :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå