Gå til innhold

Drømmebryllupet mitt :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Om jeg fikk være øverste tyrann og bestemme ALT, hehe! Da ville det blitt sånn:

 

Vi skulle giftet oss på Halloween. Jeg skulle hatt isblå kjole og sett dritlekker ut, og elsklingen min skulle hatt lysgrå dress og fått alle damene til å misunne meg ;o)

Ungene skulle hatt antrekk som matchet våre.

Masse masse blomster overalt...solsikker!

Absolutt ingen kirke eller prest.

Gjerne vielse på en lysning i skogen, og så fest på ei romslig hytte.

Masse mat og drikke!

Sjokoladebryllupskake!

Underholdninga skulle Madrugada stå for.

Ungene skulle fått være med til de sluknet i et hjørne og ble båret i seng, utmattet av godtespising og dansing.

Alle skulle hatt det moro, ingen skulle krangle, ingen skulle bli ekle i fylla.

Mine single venninner skulle mirakuløst finne mennene i sine liv blant elskling sine single venner.

 

Deres drømmebryllup da? :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...