Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis svigers sa at de ville ta fra deg barnet hvis vi ikke tok vare på det.... utifra hvilke klær babyer har på seg på barsel.

De mente det var for lite klær og at vi måtte ta vare på barnet ellers ville de ta det fra oss.

Fikk helt sjokk jeg, hvordan i alle dager kan man si slik til nybakte foreldre en mor med barseltårer og start problemer med amming. Bare kaos og attpåtil få en slik idiotisk kommentar slengt til seg.

Jeg har sagt at de ikke får ha henne på overnatting eller være alene med henne fordi de ordene er brent fast hos meg og jeg vil ikke kunne slappe av.

Er jeg "vanskelig" da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en slem kommentar!!!

Jeg hadde heller ikke latt babyen min være på overnatting hos verken svigers eller andre. Men det er uavhengig av slike kommentarer også. Babyen min har det best sammen med meg (og pappaen så klart), så der blir den...

Skrevet

ikke i det hele tatt syns eg.. hadde tatt slikt gradvis... hvordan i all verden kan de si noe slikt da, det er jo rett og slett sykt... hadde dere gjort noe alvorlig, skikkelig omsorgssvikt så hadde det vært noe annet, men nei herregud! sjokkert eg altså....

Hadde ville tatt ting med de gradvis, eventuelt satt meg ned med de og snakke med de om det, få luftet det og høre hvorfor i all verden de sa noe slikt.. høre hva de sa... kan jo hende de ikke mente noe vondt med det, noen folk er bare rare... men hadde ikke forlatt barnet mitt hos de nei.. så syns du hr din fulle rett til å ikke ville det...

Skrevet

Ååh, da hadde jeg klikka maks. Herregud, at det går ann å si noe sånt.. Jeg hadde ikke latt svigers ha baby på besøk da nei. Ville heller ikke hatt dem på besøk i det hele tatt hjemme hos meg selv...

Selv har jeg en sviger mor som er alle tiders... Hun vil gjerne passe lillegutt en natt.. Men det er ikke på tale, for jeg er redd andre ikke skal våkne om natten når han våkner osv... Så hvis du ikke føler at det er rett babyen skal være hos dem så ikke send baby til dem!!

Skrevet

Herlighet så unødvendig å si....sivermor er av den typen som kan lirke ut av seg slike kommentarer. Du får bare heve deg over det å tenke: de vil gjøre alt i sin makt for at babyen får det bra. Kommer jo ikke til å ta det fra dere. Er kanskje deres måte å si ting på. Husk du er ekstra følsom i denne perioden.

Jeg holdt på å klikke i vinkel på to elder damer i sommer da tulla var nyfødt. De kommenterte hvor varmt det var til babyen i vogna. Tenkte de kritiserte fordi vogna var svart og jeg gikk tur i solen. De synes jo bare det var varmt til seg selv og da også en liten baby:-)

Skrevet

Drittkjerring sier bare jeg... Det hadde jeg ikke klart å glemme tror jeg...

Skrevet

Sånn sier man bare ikke! Uansett!

Jeg hadde blitt driiiiit forbanna rett og slett!

Skrevet

Herregud!!!!! Det der hadde jeg ikke glemt med det første nei...

Hadde vært siste plassen jeg hadde latt barnet mitt overnatte!!!

Skrevet

Merker jeg blir skikkelig provosert, hvordan kan dem si noe slikt! Herregud!! Jeg hadde brutt all kontakt med mine svigers om dem hadde klart å si no slikt, hadde i allefall ikke latt dem ha barnet i det hele tatt uten dere til stede!

Huff for noen mennesker!

NEI du er ikke vanskelig:) Stå på ditt!

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...