Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 hvis svigers sa at de ville ta fra deg barnet hvis vi ikke tok vare på det.... utifra hvilke klær babyer har på seg på barsel. De mente det var for lite klær og at vi måtte ta vare på barnet ellers ville de ta det fra oss. Fikk helt sjokk jeg, hvordan i alle dager kan man si slik til nybakte foreldre en mor med barseltårer og start problemer med amming. Bare kaos og attpåtil få en slik idiotisk kommentar slengt til seg. Jeg har sagt at de ikke får ha henne på overnatting eller være alene med henne fordi de ordene er brent fast hos meg og jeg vil ikke kunne slappe av. Er jeg "vanskelig" da?
Theosmamma Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Ville eksplodert og kjeppjaget de utifra barsel. Som besteforeldre har man faktisk ingen rettigheter, og for at de skal kunne "ta" det fra deg må du faktisk godkjenne at de får omsorgen. Og jeg ville ikke latt de være alene med h*n et sekund en gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 For en frekk og hjerteløs ting å si! Jeg syns IKKE du er vanskelig.
TA 1980 Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Jeg synest heller ikke du er vannskelig! Jeg hadde nokk heller ikke latt dem ha ungen, etter et slikt utsagn.
Luni og go'gutten =) Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Men i alle dager!! *sjokkert!* Nei min kjære, du er så langt ifra vanskelig som det går an! Hadde det vært meg så hadde de aldri fått vært alene med h*n!!
Verbena Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Høres nesten ut som sambos biologiske far det der. Når eldste var ca 3mnd ringte han 3-4ganger hver eneste dag for å minne oss på at vi måtte holde gutten sikkelig godt når vi gikkå bar på han og passe godt på når vi bytta bleier osv. Fordi at han (far til sambo) drømte at vi mistet gutten i gulvet. Ja greit vi hadde fliser på gulvet osv, men vi kan da for svarte tenke selv. Etter endel merkelige episoder til, der han bla truet sin sønn med å politianmelde han pga rykter han hadde hørt fra vår forskudde nabo. Så kuttet vi all kontakt med han. Orker ikke ha slike demotiverende og negative personer uten tro på oss nært oss. Si fra om at den kommentaren var grusomt vond for dere og at de burde passe på hva de sier, empati er en fin ting som burde bli solgt på boks! Også kan du jo informere om at besteforeldre har INGEN juridiske rettigheter ovenfor barnebarn! Lykke til!
børdi Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 jeg ville bedt henne dra dit sola aldri skinner, og aldri latt henne få ta i ungen noen gang. Hadde aldri tillgitt at noen sa det til meg, fy fader....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 de folkene ville jeg ALDRI ha hatt noe mer å gjøre!!!!!!!!!!!! tenk å si no slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå