Aga:-) Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Jeg så meg selv i speilet i dag, litt sånn inngående for første gang på lenge (har jo aldri tid til det lenger). Massevis av grå hår, og et tonn med rynker. Jaja, velkommen til alderdommen. Men men, det gjør jo ingenting så lenge en har det gøy:-) Jeg er snart 35, psykolog, gift og har tre egne barn og to stebarn. En skjønn og rufsete blanding av gode gutter og ei jente i aldersspennet 6 måneder til 18 og et halvt år. Herlig! Her skal jeg begynne å henge, hvis det er i orden for dere da... Nå derimot må jeg sove. Kanskje en rynke forsvinner i løpet av natta?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Heng i vei... Velkommen til oss, skulle bare se om det hadde skjedd noe her før jeg kvelder.. Natta!!! Vi får snakkes senere.
Natteravnen* Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Hei-hei, og velkommen hit! Kjekt å lese at vi har fått enda en optimist her inne..............Her forsvinner rynker og grå hår som bare det! -for ingen her er eldre enn 29...............Natta!!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Helt i orden for meg, iallefall. Presanterer meg selv; gift mamma til 6. 4 gutter og 2 jenter, alder på ungene er 15 mnd,8,14,18,20 og 22 år. Kun de 4 yngste som bor hjemme. Jeg jobber deltidsstilling på et sykehus på natta (jobber i natt...usj), og trives med det. Selv om mitt aller høyeste ønske er å være hjemmearbeidende. Med litt skriving på si. Mens dere andre sover bort rynkene, jobber jeg på mottaket og får sannsynligvis et par ekstra for hver gang! ;o) Vennlig hilsen northernlights
Northernlights Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 #presenterer :-p Bodd i USA for lenge,....(unnskyldning)
Maud Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Velkommen hit! Når jeg ser meg i speilet må jeg dessverre innse at ingen rynker har forsvunnet i løpet av natta. Ser nesten ut som det har kommet noen til. Regner med at det retter seg litt med en kopp kaffe og litt ro. Jeg er 38, har to barn (7 og 1.5) og bor i Oslo. Velkommen hit!
dritgrei hei hei! Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Hei Aga:-) Når jeg ser meg i speilet, litt sånn inngående så ser jeg et ungt og vakkert fjes, et sommerbrunt og blidt fjes uten rynker og kviser og hudormer og blå ringer under øynene og fett hår og kalkunhake.... og hver natt blir jeg bare vakrere og vakrere, akkurat som du... det er en lykke.... jeg ville bare fortelle at det virker, for jeg har blitt 29 allerede.... ;-) også har jeg to unger, to fine, også har jeg en mann jeg er uhorvelig forelska i, og det er jo slettes ikke så dumt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå