Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 jeg får ikke til å skrive noe pent... Blir det for upersonlig og skrive selve innbydelsesteksten på data? Og hva er best da, skrive navnene selv, eller printe for ut en og en med hver enkeltes navn?
Ayla78 Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har samme dilemmaet. Jeg tenker slik at siden jeg har lagt ned så masse arbeid i å lage invitasjonene, så skal jeg skrive for hand også. Skriver ikke noe fint, men hvis jeg tar meg litt tid så blir det vel helt greit, forståelig iallefall (får vi håpe.. ) hehe.. kollegaene mine har en tendens til å kommentere litt skrifta mi når de skal lese rapporten jeg skriver. hehe.. Skriv for hand du, synes det er litt stilig jeg iallefall..
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Det kommer an på hvordan du lager kortet. Jeg skriver heller ikke pent, og skal kun skrive "Innbydelse" for hånd på forsiden. Inni er bilder og border limt på, og det ser naturlig ut med en pålimt tekst skrevet med fin dataskrift. Velg ei farge på utskriftsarket som passer til bakgrunnen. Overlapp med klistremerker, bilder e.l. så blir ikke kanten så markert.
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Eg skreiv sjølve innbydelsen med ei eldgamal skrivemaskin - skikkelig fin effekt!! Brukte tynt rispapir som eg skreiv teksten på og limte det inn i invitasjonen. Skreiv namn på den innbudde og namna våre for hand då.
Ayla78 Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 det kommer vel litt ann på hvordan papir en har da, jeg har sånn handlaget syrefritt papir, tror ikke det blir noe fint å lime eller feste inn ett annet ark inni, men det var dette med den smaken, den er ganske delt..
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Gjør som du vil! ) Og husk at folk blir kjempeglade for innbydelsen uansett om den er perfekt eller ikke.
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 det var lurt å gjøre det sånn at man skriver det ut på data!Nå fikk jeg et tips:) skal lime det på der innb skal være,klippe det til fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå