Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Usikker på om jeg skal skrive fra OSS eller babyen, hvis dere skjønner hva jeg mener... Hva skrev dere?
hårsår Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Det er babyen som har fått gaver, så dere må takke på vegne av h*n. Det gjorde vi til dåpen.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Ja, vet jo at det er babyen som har fått gavene, men tenkte om vi skal skrive "takk for ****** (navn) fikk til..." eller "takk for ****** JEG fikk. Hilsen navn (babyen)...? HI
hårsår Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Synes det er litt mer personlig og søtt om dere bruker jeg- form. Vi bestilt ferdigprintede kort hos fotografen med teksten printet på. Så vi skrev bare "Vennlig hilsen ......."
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Fint å være litt personlig? Dvs. skrive takk for det nydelige kjedet i stedet for gaven, bare? Søte smykket osv...? Variere teksten litt??
TurboPrinsessen:-) Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Vi takket for den spesifikke gaven. Kjære ........! Tusen takk for det flott smykket jeg fikk til dåpen min. Stor klem fra ...."barnets navn".......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå