Harald Ripultfør Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Hun er snart 4 mnd gammel, og hviler ALDRI mer enn 30 min av gangen.. Vi står opp ca 09, så hviler hun i 12 tiden. Igjen kl 16, også legger hun seg 20.00.. Er det alt for lite søvn? Leser at barn på hennes alder sover i timer i strekk på dagen.. (hun våkner ca kl. 02 (mat), 05(mat), også står vi opp 09)
Duddlidu Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Babyer er veldig forskjellige, også når det gjelder søvnbehov. Tror ikke jenta di er veldig unormal Høres nesten ut som sønnen min igrunn... han også sover maks 30 min i strekk på dagen (en gang i blant 40 min eller 20 min). Han sover litt oftere enn jenta di, men ikke så veldig oftere.
animal Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Sover jo betydelig mindre enn jenta vår gjorde på samme alder, men vil jo ikke si hun er unormal. Det kan være like stor variasjon og forskjell på babyer som det er på oss voksne. Hun får jo en god natts søvn, så hvis hun er blid og fornøyd på dagen ,er nok alt som det skal være!
hårsår Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Vi har stort sett samme mønster hos oss, bortsett fra puppen kl.02, men noen ganger ønsker hun mat da også. Jenta mi er også 4 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå