Gå til innhold

Vedr. deling av reisepenger.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri bodd med barnets far. han kommer til å flytte 60 mil unna om noen mnd. Jeg har hatt en kjæreste i 10 mnd - i helger, og planlegger nå å flytte sammen. Han tjener bra....

Det jeg lurer på er hvordan man deler samværsreisekostnader om man får seg en samboer?

Det dreier seg om flyreise som kommer til å koste endel, slik at dette vil jo bli en del penger etter hvert.

Vil de regne meg OG min kommende samboers som ett og barnefar som ett? Jg synes dt høres rart ut, og kan vel forstå det om vi giftet oss.

Noen som vet dette ? hvordan deler man resieutgifter om man har samboer, el gifter seg med noen andre en barnefar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboer eller ikke....man deler reiseutgiftene.

Skrevet

JOda, jeg vet man deler reiseutgiftene, det er ikke det. Det jeg lurer på er hvorvidt man legger til grunn felles inntekter ml meg og min kommende samboer - og beregner oss sammen - mot farens inntekt? om du skjønner?

altså: blir reisepenger delt utifra

a) meg+min samboers inntekt DEL PÅ barnefars inntekt

eller

B) KUN dele på min og barnefars inntekt.

håper det ble klarere nå.......

Skrevet

reisepenger blir delt opp i mot din og din x samboers inntekt.IKKE noen samboere blir innkludert. Er selv i ulønnet permisjon, min samboer har god inntekt, men min x må betale fram til jeg får inntekt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...