jamaica Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Er fortvila fordi sambo bryr seg så lite med ungen, han vil heller sitte i godstolen sin med fjernkontrollene sine eller avisa enn å prate litt med sønnen sin. Signaliserer at enhver lyd fra han er et ork. Hva skal jeg gjøre for å få han mer interessert i ungen sin?! Skjønner ikke at det går an å være så likegyldig, og ikke ønske det beste for barnet sitt som innebærer foreldre som er tilstede i hvert fall litt. Han er bare noen måneder ennå, men jeg føler faren nå setter standarden for forholdet mellom dem og det er mildt sagt skuffende.
så var vi 4 Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Kjenner meg godt igjen i det der, men så gikk det adundas med mitt forhold så har ingen tips til deg annet enn forståelse over hvor teit de mannfolka kan være.
jamaica Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2007 men han har fortsatt kontakt med sønnen sin vel? Det hjelper ikke på dies forhold om det blir slutt med meg og han selv om det er fristende.
så var vi 4 Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 nei omtrent ikke. Han var vel sammens med Martin 5 timer forrige mnd.
jamaica Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2007 vet du hvorfor han ikke er interessert? Er det sånn at babyer ikke er spennende nok for enkelte? Kanskje de kommer seg etter hvert?
så var vi 4 Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Er vel kanskje det at fantasien om en familie ikke lever opp til virkeligheten. Søvnmangel, ansvar og gulpete klær kan virke litt avskrekkende på skjøre menn...
jamaica Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2007 tja, han har verker merka søvnmangel eller ansvar, gulp bryr han seg ikke om. Uff, føler jeg må holde den jævla maska og være blid og hyggelig ellers blir det bare verre. Må for all del ikke si at han må snakke med ungen sin, for da kan han bli enda mindre motivert for det. Dritt.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Tror det er veldig vanlig, mange (ikke alle) mannfolk vet ikke hva de skal gjøre, blir usikre osv...og noen syns det "kjedelig" de sover jo bare....ligger bare der...Også blir det til at mamman gjør alt mens de kan slappe av... Veldig ond sirkel, men tror ikke du er aleine!! Har selv vært sånn her, jeg har styrt alt, mens sambo har levd livet han hadde før lissom... Prata med hs om det og hun sa at mange mange har det sånn...Det skal selvfølgelig ikke være sånn. Men tror mannfolka blir mye mye flinkere når småttisene blir større og de kan finne på mer med dem! Sambo har begynt å syns det er mer moro nå den siste tia og gullet her er 10mnd... Men kjenner jeg er veldig bitter faktisk...på at jeg har mått gjort ALT!!! Familieidyllen er bedre på film:)
jamaica Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2007 "Men tror mannfolka blir mye mye flinkere når småttisene blir større og de kan finne på mer med dem!" Ja får håpe det..Men er også bitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå