Gå til innhold

Hvor har dere kjøpt sko til brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva har dere betalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoa de selger der jeg har leid kjole koster 850,-

Skrevet

Dette hjelp deg sikkert ikkje men eg kjøpte sko i Guadalajara, Mexico til 130kr. Skoparadis altså!!

Skrevet

Kjøpte noen aldeles lekre cremefargede Høgl sko på Haaland sko. Det er sikkert tre år siden, og jeg har brukt de i to bryllup, og på en annen fest. De passet perfekt til brudekjolen, og i tillegg vet jeg de er super å gå med:) De selger fortsatt slike sko- anbefales! Jeg fant de på salg, betalte 500 kr. Lykke til! Dersom du bor i Bergen har de greit utvalg på Atelier V.

Skrevet

jeg hiver meg på denne anbefalingen. Høgl-skoene jeg kjøpte var aldeles nydelige og kjempegode å gå med. Jeg hadde ikke strømper i skoene, og det var luftig og godt nedi der:)

betalte vel 600 kroner for dem.

Skrevet

Tror du kan finne fine, gode sko rimelig i vanlige skobutikker. De er ofte mye dyrere på brudesalongene. Et tips er å gå med de inne noen ganger så du ikke får gnagsår på bryllupsdagen.

Lykke til

Skrevet

Jeg kjøpte mine sko på DSON.com. De kostet rundt 500 kroner. Og det er dansko så de er super gode å gå med, så kan jeg bruke de på dansingen i tillegg.

Jeg har tatt en så frekk vri at jeg skal ha sølvsko, en liten overraskelse for de som er så heldig å få et glimt av skoene mine :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...