*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Og hva har dere betalt?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Skoa de selger der jeg har leid kjole koster 850,-
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Dette hjelp deg sikkert ikkje men eg kjøpte sko i Guadalajara, Mexico til 130kr. Skoparadis altså!!
lykkeligste Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Kjøpte noen aldeles lekre cremefargede Høgl sko på Haaland sko. Det er sikkert tre år siden, og jeg har brukt de i to bryllup, og på en annen fest. De passet perfekt til brudekjolen, og i tillegg vet jeg de er super å gå med:) De selger fortsatt slike sko- anbefales! Jeg fant de på salg, betalte 500 kr. Lykke til! Dersom du bor i Bergen har de greit utvalg på Atelier V.
brooklyn Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 jeg hiver meg på denne anbefalingen. Høgl-skoene jeg kjøpte var aldeles nydelige og kjempegode å gå med. Jeg hadde ikke strømper i skoene, og det var luftig og godt nedi der:) betalte vel 600 kroner for dem.
9NA28 Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Tror du kan finne fine, gode sko rimelig i vanlige skobutikker. De er ofte mye dyrere på brudesalongene. Et tips er å gå med de inne noen ganger så du ikke får gnagsår på bryllupsdagen. Lykke til
Lille jente Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Jeg kjøpte mine sko på DSON.com. De kostet rundt 500 kroner. Og det er dansko så de er super gode å gå med, så kan jeg bruke de på dansingen i tillegg. Jeg har tatt en så frekk vri at jeg skal ha sølvsko, en liten overraskelse for de som er så heldig å få et glimt av skoene mine )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå