Gå til innhold

Lys eller ikke lys?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om dere har lyset på eller av om natten når babyen skal sove?

Håper mange svarer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av. Hun ligger på vårt rom, og vi får ikke sove med lyset på. Lilletrollet på snart 3 er også vant til å sove på mørkt rom. Hun har døra til gangen åpen, og lyset i gangen er på om natta. Men i selve sovealkoven hennes er det jo mørkt uansett. Når hun sover borte, har hun døra igjen og lyset av.

Skrevet

av når eg legger ham for å få inn rutinen med at nå er det natt, tar det av og til på etter han er sovna, hvis eg skal ordne på soverommet etc...

Skrevet

Ikke lys her heller, snuppa på 3 år sover også med lyset av, veldig greit å venne dem til det fra de er små :o) Ammer også i mørket.

Skrevet

Lyset er av på soverommet og i ganga, men døra til doen står på gløtt for å finne fram til doen om natta dersom det skulle være nødvendig. Dette lyset skimtes så vidt inn på vårt soverom. Vi har døra til soverommet oppe fordi vi lufter der hele dagen og må slippe inn litt varme når vi legger oss.

Skrevet

Har ikke lys på, døra står litt på gløtt så vi kan høre henne så før vi legger oss er det litt lys.

Skrevet

Vesla mi på 10 mnd legger jeg med alt lyset av, og døra igjen. Og når jeg legger meg senere, lukker jeg opp døra (for å høre henne bedre) også har jeg på lys på do, rett over gangen liksom.. Men går helt fint uten lys også, er mest for min skyld hvis jeg må opp og inn dit..

Men står jo alle steder at man skal vise barnet at det er mørkt om natta, og lyst om dagen. Syns det er bedre nå som det blir lyst om morgenen, for da blir det liksom dag av seg selv,.. Brukte mer lys i vinter når det var på det mørkeste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...