Gå til innhold

Og jeg rydder på en fredagskveld....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kjedelig altså å bruke fredagskvelden til å rydde!! Men det er min egen skyld....hehe;o)

Det er rommene til barna jeg rydder og det trengs for å si det sånn!!

Jeg må bli en noe mer strengere mor ja.....kremt! Lar det bare skli ut etterhvert....Men nå altså!! Skal jeg få de til å rydde HVER kveld før de legger seg sånn at jeg slipper å bruke hele fredagskvelden til å rydde!

Rydder dere rommene til de store barna deres? Jeg må bare fordi når de rydder selv dytter de bare klær og rot inni kriker og kroker....du verden så mye rart jeg fant under senger og pulter gitt....haha!

Nei her er det bare å ta seg sjøl i nakken og bli strengere! Er nok for snill.....og for sliten etter en lang dag med jobb og pendling 23 mil hver dag.....gleder meg til å flytte nedover ja......Nei nå får jeg fortsette med ryddingen her.....phu.....

Ha en fin fredagskveld da alle dere der ute....:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle rydde her også, men måtte berre en liten tur inn hit fyst.....................-øøøøøøøøøøøøøøøøøøøhhhhhh, er eg her enda?

-og no er det snart Politiagentane.........

Då blir det rydding og vasking i morgon! Blir nok til at rommet til eldstejenta blir rydda av mor denne gangen også, ja.......

-om eg ikkje må inn her en liiiiiiiten tur,då!

;-)

Skrevet

Trodde det bare var jeg som hadde sånne rom jeg! Utroooolig mye rart som dukker opp - vi er inne i en klippe/tegne fase, utkledningsfase, skifte-klær-flere-ganger om dagen-fase og endelig prinsessefase. Det ligger store mengder rot på gulvene og i krokene rundtomkring, ja...

Hvor skal du flytte, da? Jeg er godt kjent i området rundt Lillestrøm; oppvokst der og senere bodd litt rundtomkring der - før jeg havnet på Øvre Romerike.

Skrevet

Hehe....godt å vite at det ikke er bare meg som har det sånn....felles trøst det:o)

Flytte ja:o) Vi skal flytte tilbake til Jessheimtraktene...er der vi er fra. Har bodd i Hamar i et år nå, men lengter tilbake alle man!

Jobber på Skjetten da, så er kjent på de samme stedene vi:o)

Hvor på Øvre Romerike har du havnet da?

Skrevet

Hos oss er det aldri rotete... ;-) Barna rydder alt pent på plass og mamma trenger aldri å hjelpe til ;-) Sant? Nei! Ønskedrøm? Ja!

Jeg er oppvokst på Skjetten jeg da, mamma og pappa bor der ennå. Jeg er altså også kjent på de samme stedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...