Gå til innhold

Juliklubbens eventyr...


Gjest

Anbefalte innlegg

Det har jo faktisk blitt til en fin liten historie, jo... :o)

---------------

Det var en gang en bitte liten baby som hadde noen bitte bitte små tær. Tærne luktet skikkelig egg og tomat. ”Mon tro, har småen bæsja?”, lurte pappaen på, for pappaen var en skikkelig pyse når det gjaldt slike illeluktende og forsåvidt ufyselige grønne, utovertydende bleier. Men så var det bare en liten ert da han åpnet bleia. ”Hm montro hvor lukten kommer fra?” ”For en utrolig stank”, sa pappaen og tok tak i stellekommoden og dro den frem fra veggen, løftet den høyt opp i lufta. Og under stellekommoden fant han en STOR, ja, enorm var den, pappaen hadde faktisk aldri sett en større og grønnere eller eklere krokodille q-tips av dette slaget på dene siden av nyåret! Denne Q-tips krokodille lignende saken var nemlig svært frustrert på grunn av ikke det den så ut som men på grunn av den uutholdelige følelsen han hadde av å ha vært i dette rommet tidligere, men da som en søt, liten labrador. Pappa’n ble svært bekymret, ”hva kan jeg gjøre for å hjelpe denne ufyselige tingen”, tenkte han. Dersom jeg bare hadde vært denne søte labradoren igjen, i stedet for denne ekle, stankende Q-tips lignende krokodillen tenkte han. Da skulle jeg virkelige ha hatt virkelige virkemidler å tatt i bruk. Da skulle jeg ikke ha brukt lukta mi for å skremme den søte babyen, men heller vist frem den rare greia som ligger under her baki sekken min. For jeg har nemlig funnet ut at dersom jeg blåser litt på den siste flisa av en mann, så kommer det til å si et bitte lite ”piiiip”, og da er jeg sikker på at babyen kommer til å bli veldig veldig blid! Og blide babyer er det utrolig mange av på juliklubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...