Gå til innhold

Hannah.... Thyra.... Jojo... Leo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært hos frisøren og klippet meg altså...

Theodor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg er veldig fin om jeg skal si det selv!!!!

Theodor

Skrevet

(Blander meg inn jeg =D )

Du er sikkert kjempestilig!

Gratulerer med ny sveis.

Hilsen lille Snuppsi.

Skrevet

Leo sover nå, men tenker hun gleder seg til å få se deg med ny sveis altså ;-)

Skrevet

Vedder på at du er skikkelig fiks på håret!!

Kan du spørre mora di om hun synes jeg burde gå til frisøren, jeg også? Mamman min er veldig usikker på om fjonespissene burde klippes selv om de ikke er så lange. Eller pleier man bare å vente og vente og vente og vente...

Klem fra Karosnuppa

Skrevet

Mamman min syns det alltid er greit å starte tidlig med en liten tur til frisøren... om ikke annet som for treningens skyld! Lange fjoner blir penere fjoner etter at frisøren har sett på de...

Jeg syntes ikke det var såååå gøy... Til å begynne med var det litt spennende med stolen som kunne snurre, lekene, det knitrende og fargerike forkleet og dure-klipperen.... Men så gikk spenningen over i rein kjedsomhet... Men så ble vi heldigvis ferdig, og jeg ble veeeeeldig fin!

Heisann sveisann

hilsen fra

Theodor

Skrevet

Heisann Theodor.

Her vil mamma klippe meg fordi jeg har skikkelig hockey hår. Men pappa sier jeg bør nyte det å ha langt hår så lenge jeg kan. Kanskje han sier det fordi han er skalla? Men jeg tror at jeg må få meg en ny sveis snart, så mamma vinner nok.

Hilsen "bjartmar" (pappas kallenavn på meg:))

Skrevet

Jålegutten:-)

Jeg har ikke så mye hår ennå at jeg kan gå til frisøren, men tannlegen får nok snart besøk av meg altså:-)

Klem Hannah

Skrevet

Tjena Theodor:-))

Vi gleder oss til å se din nye flotte sveis, når vi kommer hjem.

Jeg har fått krøller i dette varme og fuktige været her i Thailand.

Varme og "ordentlig", varme klemmer fra

Thyra

Skrevet

Det er stas med første tur til frisøren. Minstemann var nettopp hos frisøren han også, i en alder av 17 mnd. Storebror hadde passert 3 år før det var aktuelt. Vi foreldre var litt i tvil om vi skulle fjerne hockey-sveisen. Selve klippingen gikk fint, han så seg storøyd rundt og fikk litt sjokolade (fy til mamma!) på slutten. Jeg angret først, hadde liksom mistet babyen min og han hadde mistet krøllene. Nå er det greit allikevel :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...