Gå til innhold

Brudekjole via nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ville bare tipse alle som leter etter brudekjole om en britisk nettside; http://www.bride-by-design.com/

Det er en familiebedrift, og kontaktpersonen heter Lisa. Hun er kjapp til å svare på mail og sender gjerne over stoffprøver etc. Var utmerket kundeservice hele tiden. De har et utvalg av kjoler de kan sy, fra Signature og Sincerity collection m.f., i tillegg til at de syr kjoler på bestilling.

Jeg fant min drømmekjole i Australia, og sendte over et bilde til Bride by Design og fikk et prisoverslag på mail noen dager senere. Det var et betydelig lavere beløp enn det de skulle ha for "originalkjolen", og jeg fikk min brudekjole skreddersydd for 3500kr inkl frakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne plassen så ganske bra ut! Måtte du betale mye toll på kjolen?

Målte du deg selv?

Skrevet

Hei,

Jeg hadde regnet med å betale toll, men når de ringte til meg fra tollen rett etter at jeg hadde mottatt kjolen fikk jeg oppgitt at man ikke skulle betale toll så lenge man kjøpte kjolen til seg selv og sitt eget bryllup. Jeg kan jo ikke love at det alltid er slik, så godt kjenner jeg ikke tollreglene, men uansett så blir det ikke så mye i toll når kjolens verdi ligger på rundt 2000-3000kr.

Bride by Design annbefaler å få en profesjonell til å ta målene, f.eks en skredder. Man finner et skjema med hvilke mål de ønsker oppgitt på hjemmesiden deres. Jeg fikk bare mannen min til å ta målene mine, og det funket bra det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...