Petronella♡mor til to Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Dattera mi på 5 år hadde plutselig hvitgrå bæsj i dag... Noen som har noen tips om hva som kan være grunnen til det??
mamma til 3 Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Det kan være fett, og betyr vel i så fall at hun har litt problemer med å fordøye det. Hvis det kommer samtidig som urinen blir veldig mørk og hun blir gul på det hvite i øyene kan det bety at galleblæren ikke fungerer som den skal eller at det er avløpshinder mellom galleblæren og tarmen (gallesten). Jeg tviler vel på om det er vanlig hos barn, men ville ringt legevakten bare for å høre. Der vet de mye om det meste, og tar dere inn til kontroll hvis de ikke vet. Og det kan sikkert være noe helt vanlig og ufarlig også, men det er alltid greit å høre for sikkerhets skyld.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Det kan være noe hun reagerer på. Feks prim. Min sønn hadde det samme problemet for et års tid siden og det var som hun andre her sa problem med fettopptak og jeg fikk tips om å kutte ut prim noe flere barn reagerer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå