♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 noen som vet hva det er? hørte helsesøster sa jeg burde og bruke ull-salve ... hvor får man kjøpt det og hvor mye koster det? funker det bra?
animal Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Hihi, ullsalve, smøre på ull på puppen.. Hvis det er sånn til å smøre på såre brystvorter osv du mener, så er det en lanolinsalve. Den er altså laget av fettet i ulla, heter purelan (har andre navn også tror jeg) kjøpes på apoteket.
Januarjubel! Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Ren ullsalve fåes kjøpt på apoteket på ullevål
Bellen^2 Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Jeg fikk litt ullfett salve da jeg var på pasienthotellet på Ullevål fordi jeg hadde veldig såre brystvorter. Vi kjøpte med en tube fra apoteket der og jeg bruker den hver kveld etter nattstellet, er ikke sår lenger. Den er litt klissete og lukter ikke spesielt godt, men fungerer:)
*toppris* Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 lukter den slik veldig våt ull blanding?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå