GIKA Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Tenkte si det er forkjell på tuttene?har prøvd doctorbrowns,men den ville hu bare brekke seg av.. noen tips hvordan mman venner til medd flaske?
Krimp Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 det her lur eg også på min på 3 mnd tok flaske før, men etter nesten en mnd opphold har han slutta..
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 mitt tips er å kjpe en flaske du kan klemme litt på så det kommer ut litt melk. Da er det lettere å få de til å suge.
MammanTilGullene Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Vær forsiktig så du ikke stikker flaska for kangt inn. Da brekker de seg. La dem heller få strekke seg litt frem i starten. Lettere å suge da en hvis man har den trykket ned i halsen:-) Jeg har brukt avent-flasker på mine. Væer fornøyd med det.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 slet med å få lillegutt til å begynne å ta flaske,han var 9mnd før vi endelig fant ut at det var smokkene på flaskene som var avgjørende. Og siden han allerede brukte mam sine narresmokker,kjøpte vi mam sine flasker,da gikk det bedre ja=) likte ikke noe annen slags flaske eller smokk på flaskene. De man kjøper på vanlig dagligvare butikk er bra synes jeg,slipper inn luft gjør de også,og koster ikke all verden hellr=)
mamma&piratene Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Hei Jeg har kun gitt gutten min flaske en gang hittil og trodde egentlig at han ikke kom til å ta den da han ikke tar smokk, men jeg kjøpte Chicco sin flaske , den har veldig myk smokk. Og gutten min tok den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå