lettereforvirra Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er 35 uker i dag og kan ikke skjønne at babyen kan bli noe større. Da tar den over hele meg jo! Den ligger helt opp i ribbebeina og vil kvele meg snart. Hvor mye legger en baby i magen på seg i uka nå på slutten forresten? Prøver å holde meg unna søtt, men hallo, ikke så lett det heller. Kan ikke skjønne at babyen faktisk kommer til å vokse seg enda større.. men må vel bare innse det:)
frøy@ Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Hehe, jeg skjønner virkelig ikke at jeg kan bli noe større jeg heller, men det har jeg tenkt i flere uker nå (er i uke 37 nå). I følge bøkene legger de på seg 150-200 gram per uke de siste ukene, så vi blir nok større ja..hjeelp.. :-)
lettereforvirra Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2007 Hehe, merker du det fra dag til dag at du blir større? Jeg synest jeg blir større time for time jeg:)
stomperud Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Er vel ikke baby'n som gjør deg stor.. Fostervannet tar også endel plass.. Og noen har mer av det enn andre.. Fra uke 36 begynner vel magen å synke litt også, tror jeg jordmora sa.. Har ikke vært så stor, jeg.. men ribbena har verka 3-4 mnd.. er i min 35. uke (34+1) og håper ribbena blir vedre om ett par uker..
lettereforvirra Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er ganske lav 163 og sist fikk jeg ei jente på 4250 gram, denne blir ikke mindre så noe press her og der er vel ikke umulig? Jeg er 35 akkurat i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå