Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Lillegutt har vært litt redusert i lengre tid, dvs et par uker. Feber av og på og mye trøtt, men spist bra. For to dager siden var han hos legen for prikktest, kikket i halsen samtidig og fant ingen tegn til betennelse eller rødhet, men hoven i nakkelymfene. Han hadde feber da vi var der, men legen bare bagatelliserte det og sa det var ingen ting å bry seg om. Han glemte forøvrig å sjekke ørene, jeg husket heller ikke på det og klandrer meg selv for det. I dag har han 39,5 i feber, veldig utilpass, gråter og sutrer mye, hoster en del og det renner grønt snørr fra nesen. Trykker vi på ørene gråter han mer og viser tydelig at det er ubehagelig. Har fått paracet med bitteliten effekt. Hva skal vi gjøre? Bør lege kontaktes? Vet ikke hvordan jeg skal komme meg til legevakta, sambo er borte i kveld og eldstesønnen vår er også litt redusert etter influensa.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Jeg ville dratt på legevakten Har du ikke familie eller venner som kan ha han eldste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå