Gå til innhold

Når hodet har festet seg... Er det noe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...slags "gjennomsnittstid" etter dette ifht når man kan forvente at fødselen starter? Min sambo som lurer på dette, omen jeg hadde ikke noe svar til ham, annet enn at jeg antok det ikke er noe fasit på dette, så jeg sa jeg skulle spørre her inne.. :)

Noen som vet?

Altså, om det bruker å gå en "viss tid" fra hodet fester seg til fødselen starter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hodet til lillegutt festa seg i uke 32 og jeg er nå snart 40 fullgåtte.. så jeg tror ikke det har noe å si..

Skrevet

Var det jeg rekna med jeg også, at det ikke spillte noen rolle... :)

Har jo hørt om de som hodet ikke engang har festa seg før den siste uka, liksom.. :)

Men tusen takk for svar :)

Skrevet

Jordmor sa at hodet på førstegangsfødende gjerne festet seg 3- -4 uker før termin, mens mange fleregangsfødende gjerne trengte noen rier for at hodet skulle feste seg. Så jeg tror nok det er store individuelle forskjeller her :)

Skrevet

Jeg er andregangs, hodet har vært festet i over 4 uker (er 40+0) i dag, og symfysemålet har flatet helt ut.

Men allikevel sa jordmor at dette ikke absolutt var tegn på at fødsel nærmet seg, jeg kunne visst like gjerne gå enda to uker før noe skjedde. GØY! :oP

Skrevet

jeg er i uke 30 og når jeg var på ul i uke 29 hadde hode festet seg..litt tidlig men men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...