curly sue Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Lurer på hva som er vanlig... lunsj/ kake eller begge deler... vet ikke helt hvor mange det blir.....3-5 stykker tror jeg...
vårspiren Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Serverer både lunch (jeg har servert pasta og kyllingsalat. Brødmat eller suppe er også godt å servere). Så tar vi kaffe og kake etterpå. Jeg er med i to barsegrupper (6 mammaer på hver) som treffes ukentlig med trilletur først og så går vi hjem til en av oss og spiser. Veldig koselig :-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Lag vaffelkaker eller noe slikt, trenger ikke være så mye:)
* Zoë * Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Jeg serverte alltid lunch, sjelden kake i tillegg. De fleste var uansett på slanker'n ;o) Lagde mange gode og mettende salater.
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 jeg har hatt masse deilig pålegg og bagles, eller salat og en stor deilig pai med bacon, soltørkede tomater og spinat.
Luni og go'gutten =) Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Vi serverer bare mat (heldigvis) i baselgruppa vår, det blir liksom nok snop ellers ) Men vi tar seff kaffe og te da. Jeg har fått salat, rundstykker vi smører på selv, pizzasnurrer, wraps med kylling (fryktelig upraktisk med små babyer..) og pai.
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Ikkeno'! Vi tar med matpakke selv og så setter den som har treffet fram kaffe/te/juice og litt frukt. Det blir litt lavere terskel for å ha treff når man ikke føler man må diske opp med alt mulig
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Enig med sparketassen:)Hørtes lurt ut!Eller ferdig toro muffins;)Det er litt pes å tenke på at man skal få laget div.snadder til treffet,så har man kanskje sovet to timer om natten og når endelig babyen sover-jo da må man lage mat!
*toppris* Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 vi møtes som regel på kafeer etc... noen spiser da der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå