Gå til innhold

Hva serverer dere på barsel treff...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som er vanlig... lunsj/ kake eller begge deler... vet ikke helt hvor mange det blir.....3-5 stykker tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Serverer både lunch (jeg har servert pasta og kyllingsalat. Brødmat eller suppe er også godt å servere). Så tar vi kaffe og kake etterpå.

Jeg er med i to barsegrupper (6 mammaer på hver) som treffes ukentlig med trilletur først og så går vi hjem til en av oss og spiser. Veldig koselig :-)

Skrevet

Lag vaffelkaker eller noe slikt, trenger ikke være så mye:)

Skrevet

Jeg serverte alltid lunch, sjelden kake i tillegg. De fleste var uansett på slanker'n ;o)

Lagde mange gode og mettende salater.

Skrevet

jeg har hatt masse deilig pålegg og bagles, eller salat og en stor deilig pai med bacon, soltørkede tomater og spinat.

Skrevet

Vi serverer bare mat (heldigvis) i baselgruppa vår, det blir liksom nok snop ellers :o) Men vi tar seff kaffe og te da.

Jeg har fått salat, rundstykker vi smører på selv, pizzasnurrer, wraps med kylling (fryktelig upraktisk med små babyer..) og pai.

Skrevet

Ikkeno'! Vi tar med matpakke selv og så setter den som har treffet fram kaffe/te/juice og litt frukt. Det blir litt lavere terskel for å ha treff når man ikke føler man må diske opp med alt mulig :)

Skrevet

Kjempe lurt sparketassen :o)

Skrevet

Enig med sparketassen:)Hørtes lurt ut!Eller ferdig toro muffins;)Det er litt pes å tenke på at man skal få laget div.snadder til treffet,så har man kanskje sovet to timer om natten og når endelig babyen sover-jo da må man lage mat!

Skrevet

vi møtes som regel på kafeer etc... noen spiser da der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...