Gå til innhold

Soving til gutt på 7 mnd? Trenger råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Trenger noen råd om noen har noen gode. Gutten min på snart 7 mnd har aldri vært noe sove dyr, og har stort sett vært opp flere ganger i løpet av natten og fått mat siden han ble født. Han har heller ikke sovet mye på dagen. Men nå har han blitt helt SMÅ RAR. Våkner hele tiden........og det eneste som roer han er puppen. Hvis han ikke får pupp kan han holde på hele natten. Faren får heller ikke roet han...Hva er det som skjer??????? Ikke kan vi ha barne vakt lenger og jeg er døds trett etter mange runder om natten. Han har fått en tann, men tror ikke dette plager han da han stort sett er blid hele dagen. Hva kan dette være??? Jeg har tenkt å prøve med en avvennings uke, faren må bare ha litt fri til å hjelpe meg først for jeg er redd det komme til å bli lange netter da det er mye lyd og krefter i denne karen.

Noen som har peiling på hva som skjer??? Opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi slet masse med nattesøvnen til gutten vår også. (6 mndr.)

Ble egentlig bare verre og verre.

Vi fikk tilslutt hjelp fra søvnterapaut, det hjalp oss virkelig! Blir jo gaaaal av å aldri få sove!

Skrev "oppskriften" vi fikk i et tidligere innlegg her. Kanskje noe å prøve?

http://www.dinbaby.com/forum/thread/8125167

Skrevet

Åh tusen takk skal lese det jeg nå......Masse takk!

Skrevet

Nå har jeg lest og skal forsøke ved første anledning! Håper dette kan hjelpe.

Takk

Skrevet

Ja, det er bare å begynne!!!!

Håper dere får orden på sovingen, det er viktig!

Lykke til ;-)

Skrevet

Huff da, det hørtes slitsomt ut. Men jeg tror alle har perioder hvor de sover mindre om natten. Er du sikker på at han får nok mat i løpet av døgnet? Kanskje det blir for lite mat, at han trenger mer?

Post innlegget ditt inne på juli-klubben også. Det er masse andre mødre med 7 mnd babyer der... (Klikk på klubbsider på menyen til venstre, klikk på 2006 og juli 2006) Velkommen inn til oss! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...