Lykkelig mor til tre Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har i noen dager nå testet svakt positiv på billigtester fra babydreams.dk. Men jeg tester negativt på New Generation, CB og hos legen. På alle testene har jeg brukt morgenurin.. uten om den hos legen. Kan det da hende at testene fra babydreams i danmark slår ut feil positiv. At jeg ikke er gravid. Noeen som har opplevd dette? Synes jo det er merkelig at en test på 7 kroner skal slå ut positivt, og de til 100 kroner slår ut negativt... De dyreste burde jo være de med mest pålitelig resultat? Noen som har testet slik som meg og vært gravide? Noen som har testet positivt på billigtestene og IKKE vært gravide? Jeg blir helt gal av ikke å vite Vær så snill og del med meg deres erafringer på dette... om dere har noen! Rastløse klemmer fra
Kummin&Lillesel Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Hva med en blodprøve? Jeg testa FØRST positivt på billige strimmeltester fra www.billige-teste.dk (om jeg ikke husker feil adresse), og negativt på CB og andre typer tester. Før jeg etter et par dager kom til å teste positivt på CB. Var litt frustrerende, for jeg tenkte jo at det sikkert bare var teite billigtesten som viste feil, etc. Jeg har aldri testa postivit uten å være gravid, i alle fall.
Jeenie Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 jeg testa negativt både på CB og de med sånn rosa strek (kommer ikke på hva de heter...) men fikk positive billigstrips... men når jeg ikke har vært gravid har alt vært blendahvitt,....
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Har ingen erfaring selv, men vet at mammaen min testa negativt både på tester og hos legen da hun var gravid med meg...
Lone35 =0) Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Hei Jeg testet positivt på billige-teste sine strimler noen dager før jeg testet positivt på stav og CB. Og det har med følsomheten å gjøre. Joda jeg var gravid jeg! Og det er sikkert du også. Tør jeg gratulere!
Lykkelig mor til tre Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2007 Åååå.. jeg har så lyst til å si at du skal gratulere.. men det er farlige greier det Hadde jo vært helt fantastisk om jeg var gravid... da vi måtte ty til assistert befruktning for å få barnet vi nå har på fire måneder.. Forferdelig spennende dager dette her.. blir jo helt gal av å ikke vite helt sikkert da. Men dte er to som har svart meg andre steder at de testet positivt med billigtester, men ikke var gravide.. så... tør ikke slippe gleden løs heeelt ennå Men gud som jeg håper at det vokser ett nytt lite liv inne i magen min
Lone35 =0) Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Hold oss oppdatert da. Tror disse billigstrimlene fra Danmark er like bra som de dyre du kjøper på apoteket. Det er bare utformingen og stæsjen som koster. Dessuten er CB ikke så følsom som disse strimlene du kjøper på nett. Det er ihvertfall min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 Jeg testet svaaaakt positivt med strimmel fra billigtester 4-5 dager etter IKM, CB var negativ. Den ble svakt positiv först 2 uker etter IKM...
Lykkelig mor til tre Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2007 dette gir jo ett ørlite håp.. men begynner å tvile litt nå ja.. Me, har jo en liten en på firemåneder som jeg nyter hver dag sammen med.. så jeg skal IKKE klage GOD MORSDAG til alle sammen.. til mødre og kommende mødre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå