Gå til innhold

Helt ærlig dere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvor mange av dere praktiserer analsex jevnlig med kjæresten/mannen deres??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jevnlig nei...heller sjelden faktisk...

Skrevet

Men det skjer altså? D er ikke stengt i nr. 2?

Skrevet

Har aldri skjedd og kommer aldri til å gjøre det!

Skrevet

helt stengt nå, prøvd en gang og AU!!!!

Skrevet

Aldri, har en med analfobi,og det er helt greit

Skrevet

Aldri. Har prøvd med, men aldri med sambo. Han har aldri spørt heller, og savner det egentlig ikke...

Skrevet

i tidligere forhold har det ikke vært ofte. Mne med min deilige samboer som vet hva han gjør så ble det plutselig veldig bra. Fantastiske orgasmer.

Skrevet

Syns det er skikkelig ekkelt og skulle gjerne sluppet. Men sambo er helt hekta og jeg må liksom gi av og til. Men maks en gang pr mnd.

Skjønner ikke hva som er godt med det, syns bare det er ekkelt og totalt turnoff jeg...

Skrevet

Æsj!

Å ha sex i bæsje-apparatet er så ufyselig, at jeg har ikke ord for det!

Unaturlig er det også.

Jeg tror de som har sex i analen - er for menn, som er litt små, og ikke synes det er stimulerende (friksjon) nok med vanlig sex...

Ekte menn har ikke analsex. Synes jeg da. :P

Skrevet

PØH!!!! jeg er stram og god i musa(trener den hver dag slik at musa mi til en hver tid er så stram som mulig) og VÅT!! og sambo har STOR penis! 21.5cm og tykk. Analsex og vagianalsex er supert! liker begge deler like mye

Skrevet

Har vært borti det noen ganger før, men det var ikke frivillig.

Så når jeg og mannen skulle prøve fikk jeg alt opp igjen, tror ingen av oss vil ha den reaksjonen om igjen nei.....

Så tror ikke det skjer.

Skrevet

Det skjer en gang innimellom det... Det er ikke stengt her nei.. he he he, synes faktisk at det er ganske deilig jeg da:)

Skrevet

før hadde jeg helt analfobi. følte det skittent og ekkelt. men alt endret seg da jeg traff mannen min. han gjorde saker og ting slik at jeg oppdaget hvor erogen sone, ikke bare anal men hele rumpa mi er. Jeg får utrolig raskt orgasme når han har fylt meg opp i begge hull.

og det har ikke noe med hvor stram eller slapp man er i vagina som enkelte tror. heller ikke str på tissen.

Vi er forskjellige og liker forskjellige ting,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...